Skip to main content

نوشته این فرد به نام فاضل

نوشته این فرد به نام فاضل
Anonymous

نوشته این فرد به نام فاضل غیبی از روی کینه به جنبش پرافتخار چپ ایران است وکاملا غرض ورزانه می باشد وهیچ گونه ارزشی ندارد وکاملا بی محتوا وسطحی وبی پایه می باشد، این فرد مغرض می خواهد اینطور در ذهن خواننده القاء کند که جنبش پرافتخار چپ ایران عامل بقا ودوام رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی است!!!؟؟ اتهامی که هر کودکی را به خنده وا می دارد، در جواب به اتهام سخیفانۀ این فرد من هم می گویم او یا از طرفداران رژیم پهلوی می باشد ویا طرفدار جمهوری اسلامی است. از انقلاب مشروطه تا به امروز این نیروهای چپ بودند وهستند که برای مبارزه با مستبدین و آزادی وسعادت مردم ایران سینه سپر کردند وخواهند کرد.
فاضل غیبی می گوید جنبش چپ ایران برای پیشبرد نبرد با امپریالیسم جهانی با رژیم جمهوری اسلامی مبارزه جدی نمی کند!! کیست که نداند بزرگترین معضلات ودردسرها را برای رژیم، نیروهای چپ به وجود آوردند به خصوص

در دهه اول تشکیل این حکومت وهنوز که هنوز است جمهوری اسلامی نمی تواند کینه حیوانی خود از مارکسیستها وچپ گرایان را پنهان کند، قیام اتحادیه کمونیستهای ایران(سربداران) در آمل که خمینی خون آشام در وصیت نامه خود به آن اشاره کرده بود، نبرد چریکهای فدایی خلق ایران در کردستان وگنبد کاووس وخوزستان وبلوچستان وجنگل های شمال(ارتش رهایی بخش خلق ایران)
نبرد مسلحانه حزب رنجبران در استان فارس همراه با عشایر بختیاری، قیام مسلحانه شهری وبعدها جنگ کلاسیک سازمان چپگرای مجاهدین خلق ایران. اینها نمونه هایی از ایستادگی جنبش چپ ایران در مقابل رژیم است که بیشترین هزینه را برای مبارزه با رژیم وآزادی خلق در زنجیر ایران پرداخت کرده است، سازمانهای مارکسیستی ایران به همراه سازمان چپگرای مجاهدین خلق ایران در دهه سیاه وخونبار شصت بیش از پنجاه هزار شهید به خون خفته را برای مبارزه با جمهوری اسلامی و رسیدن به آزادی تقدیم خلق در زنجیر ایران کرده است.
در ضمن این را هم باید یاد آوری کنم که رفیق اشرف دهقانی در همان روزهای اول انقلاب ضد سلطنتی در جمع انبوهی از هواداران، مسلسل بدست فریاد زد "مرگ بر خمینی سگ زنجیری امپریالیسم آمریکا"
از انقلاب مشروطه تا به حال جنبش پرافتخار چپ ایران بیشترین هزینه ها را برای آزادی وسعادت خلق در زنجیر ایران پرداخت کرده است واین مبارزه صدواندی ساله برای آزادی وبرابری از سوی چپها همچنان ادامه دارد.....***