Skip to main content

با درود و احترام به اقای

با درود و احترام به اقای
اقبال اقبالی

با درود و احترام به اقای کیانوش رشیدی قادی گرامی؛
سپاس از مهر شما.
گرامی اقای رشیدی قادی؛
احساس مسئولیت عزیزانی مانند شما، آقای تبریزی، آقای بهمن موحدی و .. باعث دلگرمی عموم است. اگر حضور شما و ایستادگی نظری -سیاسی تان در برابر نژادپرستان فاشیست نبود، این سایت میدان یکه تازی کسانی میشد که وظیفه ای جز تخریب، سمپاشی و دامن زدن به تفرقه و شقه شقه کردن جامعه ایرانی برای خود نمیشناسند.
آنها در انتظار ویرانی ایران هستند تا کفتاروار، وظایف ناتمام جکومت اسلامی را بپایان برسانند.
ما در شرایطی حساس و سرنوشت سازی قرار داریم. شاسیته است که؛
از یکسو با روشنگری، ارتجاع انسان ستیز که بذر جنگ های قومی را می پاشند، منزوی کنیم. از سوی دیگر، حول ایجاد بزرگترین همپیمانی نیروهای ایراندوست، ازادیخواه، دمکرات و دادخواه برای گذر از حکومت اسلامی متمرکز شویم.


ایرانگلوبال تنها ما را روزانه با مسائل ایران، منطقه و اندیشه های انسان های فرهیخته آشنا نمی کند، بلکه چالش های فردای ایران را هم بما نشان می دهد و زنگ خطر را برای صلح، آرامش و امنیت مردمان ایران و منطقه توسط ارتجاع پس از حکومت اسلامی، بصدا در آورده است.
ما نباید به دام سیاست های تفرقه افکنانه "پان ها" بیفتیم و هیچگاه فراموش نکنیم که آنها نیز مانند فاشیسم اسلامی، هیچ ربطی به مردمان ایران و جامعه ایرانی ندارند.
من فقط می دانم که کار اپوزیسیون حکومت اسلامی به براندازی خلاصه نمیشود! براندازی حکومت اسلامی قطعن باید بشکلی باشد که نیروی مردمی برانداز، بلافاصله خلاء قدرت را پر کنند.
راه دشوار ازادی برای ایران، به کار سیاسی عمیق، روشنگری صبورانه و مردمان آگاه برای تعیین سرنوشت خود و کشورشان دارد.
در اینراه دست شما را بگرمی میفشارم.
با مهر و احترام
اقبال اقبالی