Skip to main content

!!!!!!!مردم عرب ایران از عراق

!!!!!!!مردم عرب ایران از عراق
Anonymous

!!!!!!!مردم عرب ایران از عراق امده اند!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز متاسفانه کسانی هستند که دچار سردرد تاریخی هستند و خود را گول میزنند، انچه که به نام تاریخ ایران نوشته شده است، بدست کشیشان و مستشرقین غرب نوشته شده است و هیچ سندیتی ندارد. برودی حتی بوسیله دستگاه انالیز لیزری عمر تخت جمشید را خواهیم شناخت، عجله نکنید دوستان تاریخ پرست.
اما فقط بدانید که در تمام کتوب تاریخی و دینی فقط همین 500 سال اخیر دولت و فرماندرویان عربی بر اقلیم اهواز یا ناصریه حکم میراندند، نامه های معروف امام جعفر صادق به حاکم اهواز، نامه های کریم خان زند و جنگهای او با حاکمان عرب اهواز و فلاحیه (شادگان) و حتی قبل از ان نامه نگاری های عثمانی ها با حاکم عرب مشعشعیان و دهها سند و کتاب تاریخی نشان میدهد که مردم عرب ایران از دوران ایلامی ها حضور داشستند، و کوههای زاگرس انان را از بختیاری ها جدا میکرد در عینی که روابط

خوبی داشتند و اقلیم عربستان ایران همیشه محل پناه و امنی بوده برای رهبران بختیاری که با مرکز نشینان و حاکمان فارس مشکل و جنگ داشتند. بعلاوه که مرزهای فعلی ایران در زمان افشاریه بوجود امد و عربستان همیشه وجود داشت، و اولین پادشاه قاجار هم ان را برسمیت شناخت و در نامه های خود از ان ولایت و یا ایالت عربستان نام میبرد.
تاریخ ایران معجونی از دروغ مستشرقین غرب است که فقط میخواستند از سفر و پول هایی که خرج کرده بودند دفاع کنند و بگویند که ما تاریخ !؟ یک کشور را کشف کردیم. چرا این لوحه ها که در شیگاکو نگه داری میشود، در معرض تاریخدانان و زبان شناسان واقعی قرار نمی گیرد؟ فقط کمی صب کنید تا عمر تخت جمشید بوسیله دستگاه انالیز ماده خاکی روشن شود و بعد خواهید دید که عمر ان بیش از 82 سال نیست . همین مستشرقین غربی ان را ساختند تا مدرکی باشد برای تاریخ نگاری رویایی انان.