Skip to main content

پرسشگر و کارشناس قلابی آنقدر

پرسشگر و کارشناس قلابی آنقدر
ناصر کرمی

پرسشگر و کارشناس قلابی آنقدر مسائل ایران باستان و تاریخ را قشری، عوامانه به شیوهء آخوندی منبری مورد بررسی قرار میدهند که بی اعتباری و بی ثباتی به آنچه پرداخته اند را خود در گفته ها و ادعا های خود روشن ساختند.
1400 سال بیگانگان از جمله اعراب و تُرک تباران تلاش کردند، که مرحلهء تاریخی انتیک عظیم فراگیر جهانی هخامنشیان ( تاریخ ایران قبل از اسلام را) در اذهان عمومی بویژه در افکار قشر عقب مانده جهان سوّمی پاک کنند، که در همه مراحل باشکست قطعی روبرو شده و خواهند شد،
نظام جمهوری اسلامی به رهبری علی خامنه ای تُرک تبار با یاری هم تباران تُرک خود در درون و خارج از کشور کوچکتر از آن هستند، که بتوانند کوچکترین خدشه ای به عظمت و شکوه و پر باری ایران قبل از اسلام وارد کنند.

گفته های آقای کاتوزیان فاقد هر گونه شاخص ها و فاکتهای علمی و متضاد با هر گونه پژوهشگری و متدهای آنالیز مسائل آنهم باستان شناسی و ایران شناسی و زبان شناسی است، اصولآ در حوزهء تخصص و کارشناسی ایشان نیست، گفته ها و بررسی های تاریخی و جامعه شناسی ایشان توهینی به طبقهء آکادمیک متعهد و رستگار و وارسته است،
سطح و عمق تحلیل و گفته های ایشان بسیار پایین تر از آخوندکهای تازه فارغ التحصیل حوزه ای قم است، بررسی های تاریخی ایشان همان فحش ها و ناسزاگویی های آخوندهای ضد ایرانی از جمله علی خامنه ای است که بارها بر منبرهای نظام اسلامی بازگو و تکرار شده است.
آقای کاتوزیان میگویند که تاریخ ایران باستان را خارجی ( ازجمله یونانی ها) نوشته اند، و حقوق بشر ساخته و پرداختهء عصر مدرنیته است ، در نتیجه منشور کوروش کبیر را زیر سئوال میبرد.
این ادعاهای ایشان آنقدر بی اساس و پوچ هست، که تنها بیانگر یک واقعیّت هست که آقای کاتوزیان از دوران تکاملی و پدیداری تاریخ نویسی مدرن و تولد اندیشهء راسیونالیسم کاملأ بی خبر هستند. تاریخ نویسی حقیقی در بارهء ایران از زمان هجوم اعراب و تُرک تباران ممنوع و امکان پذیر نبود،

شاهکار معتبر جهانی فردوسی هم منبع تاریخ علمی ایران نیست، از این گذشته فردوسی یک شاعر بوده و باستان شناس و مورخ نبوده و به اوضاع زمان خود و حداقل یک و تا دو نسل از خود پرداخته، شاهنامهء فردوسی برتر از قرآن و از هر کتاب آسمانی پر بارتر و بیشتر از هر خدا و پیامبری در زندگی و تربیّت ایرانیان اثر گذاشته و خواهد گذاشت.
اگر منشور حقوق بشر کوروش کبیر بی اساس هست چون زادهء عصر مدرنیته نیست، پس دمکراسی یونان باستان و سیستم جمهوریّت رُم باستان هم باید بی اعتبار باشد چون مربوط به قبل از میلاد و بعضأ قبل از کوروش هم هستند، اصولأ رنسانس در عصر مدرنیته به معنی بازگشت به دوران آنتیک یونان، رُم و برقراری دمکراسی و جمهوریّت است. ایران مانند تمدنهای باستانی مانند یونان، رُم، چین و هند، خود منبع و مبدأ تاریخ هستند، و لازم نیست کسی در مورد ایران تاریخ بنویسد.

احترام گذاشتن و پرستیدن استخوانهای سگ در نزدیکی و یا در مقبر کوروش، بسیار با ارزش تر از آن هست، که استخوانهای اعراب را بنام پیامبر و امام و امامزداد پرستیدن و دور قبر آنها و دور کعبهء گیج خوردن.
هدف اوّل و آخر این پرسشگر و آقای کاتوزیان فقط و فقط این بوده است که تاریخ ایران باستان را بکوبند و اسلام را برجسته کنند. کاتوزیان باید یک ارمنی باشد، در آنصورت برای ایشان شرم آور است که همان اسلامی که یک و نیم ارمنی را نابود کرد، اکنون از سوی ایشان برجسته میشود.

تاریخ ایران باستان در خون ماست و نسل به نسل انتقال داده خواهد شد، برای پاک سازی و نابودی آن باید نسل و نژاد ایرانی را از بیخ و بُن از بین برد، که 1400 سال تلاش در این راه بی نتیجه مانده و خواهد ماند.

مایهء تأسف هست که کاربران تُرک تبار، فضا و میدان فکری سایت ایران گلوبال را تا این اندازه پایین آورده و در حقیقت طبق گفته های خودشان فرهنگ گرگ تباری خود را در این سایت به نمایش گذاشته اند.