Skip to main content

جناب آقای اقبالی عزیز وگرامی

جناب آقای اقبالی عزیز وگرامی
Anonymous

جناب آقای اقبالی عزیز وگرامی
دوست من، می توانید توضیح بدهید که منظورتان از مارکس پرستان چیست؟ آیا شما دوست عزیز فکر می کنید تمام مارکسیستهای ایران وگروهها ومحفل ها وسازمانهای مارکسیستی با تجزیه طلبان پانترک وپان عرب موافق وهم پیاله هستند؟ جناب اقبالی گرامی به هیچ وجه اینچنین نیست واکثریت مارکسیستهای ایران با تجزیه طلبان پان ترک وپان عرب مخالف هستند و آنها را ناسیونالیستهای کوتولۀ قوم گرا و ولایت گرا می دانند که البته قبول دارم اقلیتی از مارکسیستهای ایران هم هستند که موافق تجزیه ایران هستند وبا تجزیه طلبان پان ترک وپان عرب رابطه دارند.
جناب اقبالی گرامی، بنده حقیر حق تعیین سرنوشت ملل از دیدگاه مارکسیسم را در قالب چند کامنت مفصل در همین سایت توضیح داده ام که باید خدمت شما عرض کنم حق تعیین سرنوشت ملل از دیدگاه مارکسیسم هیچ نسبتی با موقعیت ساکنین ایران ندارد که البته یک استثناء وجود دارد

که آنهم خلق کرد می باشد، وقتی فارسها وترکها وعربها کشور مستقل خود را دارند چرا کردها نتوانند کشور کردستان را تشکیل بدهند؟ که بهترین راه این است که بعد از سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی رفراندومی در کردستان ایران برگزار بشود وخلق کرد آزادانه انتخاب کنند که یا کنار ایرانیان باقی بمانند ویا اینکه از ایران جدا بشوند. اما همانطور که عرض کردم خلق کرد یک استثناست و استانهای آذربایجان وخوزستان وبلوچستان ومناطق ترکمن نشین بخشی لاینفک از ایران می باشند وباید بعد از سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی با هرگونه حرکت تجزیه طلبانۀ پان ترکها وپان عربها به شدت برخورد شود وآنها را سرکوب کرد.