Skip to main content

آقای رحمت عزیزی، انصاف هم چیز

آقای رحمت عزیزی، انصاف هم چیز
Anonymous

آقای رحمت عزیزی، انصاف هم چیز خوبی است که متاسفانه جنابعالی ندارید ، حرفهای شما درباره جنبش پرافتخار چپ ایران در رابطه با کردستان واینکه رابطه جنبش چپ ایران وزنده یاد دکتر قاسملو یک جاده یک طرفه بوده است را هیچ کردی قبول ندارد ونمی پذبرد حتی آن کردی که زیاد از مسائل سیاسی خبر ندارد، جنبش چپ ایران همیشه حامی خلق کرد بوده وخواهد بود. جنابعالی باید بدانید زمانی که خمینی خون آشام فرمان حمله وحشیانه به کردستان را صادر کرد این نیروهای چپ ایران بودند که در کنار مبارزین کرد به مقابله با سگ هار جمهوری اسلامی پرداختند ودر راه دفاع از خلق کرد بسیار شهید وهزینه دادند. آنوقت جنابعالی این گونه غیرمنصفانه درباره عملکرد چپ ایران در کردستان قضاوت می کنید! به طور قطع اگر مبارزات متهورانه وفداکارنۀ چپهای ایرانی در راه دفاع از خلق کرد نبود وافشاگریهای جنبش چپ ایران در رابطه با جنایات رژیم در کردستان نبود

رژیم در کردستان دست به جنایات هولناک تری می زد.
در ضمن آقای رحمت عزیزی این احتمال وجود دارد که خلق کرد در رفراندوم آینده حق تعیین سرنوشت به باقی ماندن کنار ایرانیان رای بدهد.
آقای رحمت عزیزی، استانهای آذربایجان وخوزستان وبلوچستان ومناطق ترکمن نشین بخشی لاینفک از ایران هستند وطرح موضوع استقلال این مناطق از دیدگاه خلق ایران غیرقابل قبول است وجایی برای بحث وگفتگو ندارد. حق تعیین سرنوشت ملل هیچ نسبتی با موقعیت ساکنین این مناطق ندارد نه از دیدگاه حقوقی وسازمان ملل ونه از دیدگاه رهایی بخش مارکسیستی.