Skip to main content

همانطور که رفیق مهدی سامع نیز

همانطور که رفیق مهدی سامع نیز
Anonymous

همانطور که رفیق مهدی سامع نیز اشاره کرده اند این پرویز معتمد ساواکی، .... است وچاخان هایی می گوید که از کلۀ آدم دود بلند می شود. این ساواکی هایی که در خارجه هستند از بس که تریاک ودیگر مواد مخدررا مصرف می کنند ودر نوشیدن الکل افراط می کنند به پرت وپلا گویی افتاده اند.
خیلی از این ساواکی ها بعد از ربودن انقلاب ضد سلطنتی خلق ایران توسط خمینی خون آشام وتشکیل رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی، به خدمت این رژیم قرون وسطایی در آمده وحتی تا به امروز برای آنها کار می کنند در سال 1360 آخوند ناطق نوری جنایتکار طرحی به نام "عبدالله پیام" را برای مقابله با سازمان مجاهدین خلق ایران وسازمان چریکهای فدایی خلق ایران (اقلیت) وسازمان پیکار پیاده کرد، در این طرح ویا عملیات از کادرهای برجسته ساواک شاه وکماندوهای اطلاعات شهربانی شاه برای ضربه زدن به سازمانهای فوق وکشف خانه های تیمی آنها به صورت

گسترده استفاده شد ویا دستگیری زنده یاد محمدرضا سعادتی توسط ساواکی هایی بود که به خدمت خمینی خون آشام در آمده بودند ویا آن بازجوی پلید وکثیف وزارت اطلاعات جواد عباسی کنگوری(معروف به جواد آزاده یا جواد آملی) که بازجوی همسر سعید امامی بود ساواکی تشریف داشتند ودر سال 1356 به عضویت ساواک در آمده بود. به قول رفیق مهدی سامع همیشه ماموران دونظام شاه وشیخ علیه مجاهدین وچریکهای فدایی در یکدیگر ادغام می شوند.
سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی حتمی است
به ایمان به پیروزی راهمان