Skip to main content

با سلام , خب از بی بی سی و

با سلام , خب از بی بی سی و
Anonymous

با سلام , خب از بی بی سی و دائی جان ناپلونی کردن قضایا بیشتر از این هم نباید انتظار داشت. نمیدانم چرا بازگشت یک خواننده به دیکتاتوری خامنه ای را اینقدر حلوا حلوا باید کرد. مرحوم محبیان به زبان ساده اشتباه کرد و در دام احمدی نژاد باند سپاه افتاد. خبرگزاری سپاه پاسداران برای رو کم کردن باند م« صقابل نامه وی خطاب به دولت بی دنده و ترمز را روز گذشته انشار داد. مرحوم محبیان از جمله در این نامه بصراحت نوشته است : « ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای محمود احمدی‌نژاد؛ با سلام و عرض ادب. با احترام به استحضار می‌رساند اینجانب حبیب محبیان یکی از هنرمندان مردمی این مرزوبوم که سال‌ها در عرصه موسیقی و ترانه‌سرایی فعالیت حرفه‌ای داشته‌ام، بعد از انقلاب اسلامی به دلایل شخصی به‌همراه خانواده از کشور عزیزم هجرت کرده و سال‌ها در غربت زندگی سختی را پشت‌سر گذاشته‌ام»!!.

در ثانی علاوه بر این جملات , حضور وی در بسیاری از برنامه های رژیم و گرفتن عکس و تصویر با « شیوخ اهل بیت » که نمونه های فراوان آن را می توان در شبکه های مجازی و اینترنت رویت نمود, و نیز خواندن شعر و سرود برای جنگ ضد میهنی را چگونه باید تفسیر نمود؟
باید به یقین گفت ایشان کار بسنده ای نکرد و همگان دیدند که بر سر قبر جمهوری اسلامی روضه خواند , خود را مسخره کردن و سکه یه پول شدن است. خدایش بیامرزداش!