Skip to main content

برخلاف نظر کاربر محترم!! مراد

برخلاف نظر کاربر محترم!! مراد
Anonymous

برخلاف نظر کاربر محترم!! مراد , هیچ دشمنی خونینی! بین نیروهای سیاسی و سازمانان های مخالف رژیم آخوندی وجود ندارد , چه رسد به « حد اعلا»!!قیاس مع الفارق می فرمائید. اتفاقا این نظریه جمهوری اسلامی است تا سازمان ها و نیروهای اپوزیسیون را به جان هم بیاندازد. حکایت همان تفرقه بیانداز و حکومت کن می باشد. در ثانی هنوز صورت مسئله ایران و سرنگونی دیکتاتوی خامنه ای تعین نکلیف نهایی نشده. نه رژیم , رژیمی پایدار است و نه مردم ایران دست از مبارزات حق طلبانه و آزادی خواهانه خود برداشته اند , این حرف هم که اگر پای فلان و یا بهمان به ایران باز شود , از اون حرف های صد من یک غاز است. مردم ایران به یقین با سرنگونی این رژم آنقدر منش و آزاداندیشی دارند تا در زیر یک سقف به تفاهم ملی, دمکراسی و حقوق بشر نه برای « خودی» ها و بلکه برای تمامی آحاد ایران, از ترک , لر و فرس و بلوچ تا دورافتاده ترین نقطه کشور , برسند.

گذشته از این نکات , نگاهی به تلاش های مذبوحانه یک تواب بریده که در کتاب خود بنام « نه زیستن و نه مرگ » از صفحات 70 الی 80 آشکارا از همکاری با تیم های ضربت کمیته اوین برای کشتار و دستگیری مبارزین و مجاهدین نام می برد, بخوبی می توان دستان پلید جمهوری اسلامی برای راه اندازی توطئه ای دیگر علیه اپوزیسیون برانداز را مشاهده کرد. براساس این سناریو , قرار است تا نه تنها جمله مبارزات قهرمانانه نیروهای انقلابی در زمان شاه به زیر سوال برود , بلکه فراتر از آن با ایجاد شک و تردیدو سیاه نمایی , رفقا و دوستانی همچون مهدی سامع لجن مال و به تبع آن کارزار کثیفی علیه یک بخش مهم از نیروی برانداز راه اندازی شود. نه خود را گول بزنیم و نه مردم امان را. معتمد و مصداقی بدون شک بخش جداناپذیری از این سناریو هستند. تمامی این صغرا , کبری بافتن ها برای این است تا رد و خط مستقیم به اطلاعات پلید آخوندی ندهند. والله کیست که نداند , خرج و مخارج مصداقی و مجموعه سفرها و بریز و بپاش های وی به اینطرف و آنطرف دنیا به یقین با کمک های اجتماعی اساسا امکان پذیر نیست.
نگاهی به درن کشور و برگزاری انواع و اقسام سمینار و, جلسات , سخنرنانی ها و حتی برگزاری میز و کتاب علیه مجاهدین و مبارزین در شهرهای مختلف , پروژه های فیلم سازی و تواب سازی , شوهای تلویزیونی ,راه اندازی صدها سایت , تامین مالی صدها بریده از نیروهای اپوزیسیون برای رخنه در صفوف آنها , راه اندازی انجمنی بد نام بنام نجات و خرج میلیاردها دلار از جیب مردم محروم میهن امان علیه اپوزیسیون را باید تماما در چارچوب این سیاست رژیم دید و ارزیابی نمود.