Skip to main content

" نتیجه‌ای که من از این

" نتیجه‌ای که من از این
Anonymous

" نتیجه‌ای که من از این مصاحبه گرفتم این است که مسئله ظاهر قضیه نیست که مصداقی با پرخاشگری قصد جا اندختن آن را دارد. بلکه به باور من مسئله موضع انقلابی چریکهای فدایی خلق ایران است نه یک فرد یا یک شخص"
بله نتیجه ای که شما گرفتید به نظر بنده هم درست است و میشود کلن در مورد مبارزه با رژیم تعمیم داد. مشکل اینجاست که هنوز هم نسبت به بیان این حقیقت قابل استناد و استدلال که او خط و مشی وزارتی خود را پیش میبرد، ملاحظه دارید. متاسفانه بسیاری در ابتدا با گم کردن سوراخ دعا از نقدهای سخیف وراجانه و خاص شارلتانی مانن خودش علیه شورا و مجاهدین شاداب شدند.

قافل از اینکه سر دراز محمل بافی هایش سراغ آنان هم بیاید. این ملاحظات قطعن به او میدان بیشتری برای گسترش آیده آلهای رژیم در داخل میدهد. به نظرم در انتهای نگاه مصداقی قدرت تریبونها با اعجاز پروپاگاندایی برق میزند. سرخط کارش اما: اصالتی فرد گرایانه به تفرق دادن و بعد نفی سرنگونی و ضرورت جایپگزینی، و سر انجام نحس نشان دادن واژه ی "عنصر انقلابی" است. وجه نظرش قطعن مردم داخلند. چند روز پیش یکی از دوستان هنرمندم با نقد سیمای بی فروغ آزادی( البته به نظر او. چون مانند بی بی سی از میمانان برجسته ای دعوت نمی کند! بعد فهمیدم که بسیاری از برنامه ها و اشخاص را نمی شناسد و گفتگو ها را ندیده است) چنان از مصاحبه های این " فعال سیاسی برجسته" در شبکه ی من و تو تمجید می کرد....اما با پاسخ من مبهوت ماند که کدام را باور کند!