Skip to main content

امیدوارم که این سلسله پژو

امیدوارم که این سلسله پژو
Anonymous

امیدوارم که این سلسله پژو هشهای تاریخی عاقبت به دفاع از تروریست فراری مسعود رجوی کشیده نشود . یادمان باید باشد که بنیاد جزوه شناخت مجاهدین بر اساس ماتریالیسم دیالکتیک استوار است و از دیگاه دین اسلام جزوه ای ضد دین و شریعت است . هنوز روشن نیست که در زندان اقای تقی شهرام چگونه مارکسیست شد؟
انچه اقای تقی شهرام در جزوه خود نوشته متاسفانه همان خز عبلات حزب توده در باره شناخت جهان و سرمایه داری و بوژوازی و غیره است و شاهدی تعریف میکرد که فردی مانند رفسنجانی ایرادی به جزوه شناخت مجاهدین نداشت . میتوان ادعا کرد که تقی شهرام در زندان نظرات سیاسی حزب توده را پذیرفته است بی انکه بخواهد عضوحزب توده شود و شاهد هستیم که پس از سال 57 دشمنی بین حزب توده و سازمان رجوی همچنان ادامه دارد . بهترین تعریف برای شناخت سازمان

مجاهدین همان واژه مارکسیستهای اسلامی است . انچه در جزوه شناخت مجاهدین امده اقای تقی شهرام انرا در جزوه خود عملی کرده است. زمینه حرکت هر دو جزوه دیکتاتوری دینی و چپی است و اگر اقای شهرام باور به دمکراسی میداشت باید سازمان مجاهدین را ترک میکرد و برای خود و دیگران این همه مصیبت بوجود نمی اورد . اما اقای تقی شهرام این شجاعت اخلاقی و نظری را داشت که در ایران بماند و شجاعانه اعدام شود .بقول کارمند محترم ساواک مرد انه ایستاد. اما سرنوشت و گفتار و کردار اقای رجوی به کجا رسید که قلم از نوشتن ان شرم دارد . تروریسم چپ و دینی در ایران ادعای قدرت دارد بدون انکه بتواند مداد تراشی تولید کرده باشد . . روزگار شما خوش باد .