Skip to main content

راه بستن دهان پانترک : اقامت

راه بستن دهان پانترک : اقامت
Anonymous

راه بستن دهان پانترک : اقامت میلیونها مهاجر خارجی عراقی و افغان ( که بیشترشان ترک تبار هستند) در غرب ایران و آذربایجان ممنوع است و همه در مرکز و شرق ایران اسکان یافته اند( جنگزده های جنوب هم در همین مناطق ساکن شدند) فقط کافیست قضیه برعکس شود یعنی مهاجران خارجی در غرب ایران و در تبریز و بین عربها و سایر گروه های قومی که بعضا اهل مزاحمت برای کشور هستند ساکن شوند آنوقت بسیاری از این بحثها تمام خواهد شد و مقاله های اینها داد و فریاد و گله و شکایت از بیکاری جوانهایشان، رواج بیماریهای واگیر( مثل حاشیه اصفهان و مشهد و شیراز که سالک و سل بیداد میکند) و ناامنی زنان و دخترانشان خواهد بود و التماس از دولت برای بیرون کردن آنها. الان از یک طرف فخر فروشی می کنند که تبریز شهر اولین ها و شهر بی افغانی و مدرنترین شهر ایران است از طرف دیگر مظلوم نمایی کرده به ایران و ایرانی فحاشی می کنند.
این پانترکها

دغدغه آب و نان ندارند وگرنه این مطالب را منتشر نمی کردند. اینها غم اب و نان ندارند با قلچماقی نه مهاجر خارجی به شهرهای خود راه دادند نه جنگزده خوزستانی زمان جنگ را. بر خلاف ادعاهایشان در جنگ هم بسیار کمتر از اصفهان و خراسان و تهران شهید داده اند. دراین سه دهه صنعتی نبوده که در آذربایجان احداث نشده باشد با این وجود بر خلاف شیراز و یزد و کرمان و مشهد و اصفهان و ری و قزوین که هر کدام تا صدها هزار مهاجر خارجی بنا به سیاست دولت در آنها اسکان یافته اند حتی 10 نفر از چند میلیون مهاجر عراقی و افغان حاضر در ایران را به تبریز و اردبیل راه نداند. یک کارگر تبریزی شغل خود را در رقابت با کارگر مهاجر خارجی از دست نداد یک زن و دختر ترک آذری در تبریز و اردبیل و زنجان مورد تجاوز گروهی از سوی مردان مهاجر قرار نگرفت. طبق آمار رسمی حدود 50 درصد جرائم خشن قتل و تجاوز و ... در کرمان را مهاجران خارجی انجام می دهند( که نیمی ترکتبار هستند و بقیه اصالتا عرب تبار) و باز طبق اعلام رسمی اتحادیه کارگران ساختمان، 75 درصد کارگران خراسان بخاطر کارگر خارجی بیکار هستند، زابل آلوده ترین شهر جهان است، بخاطر بستن آب توسط دولت همسایه و بی تفاوتی دولت ایران و رسانه هایی که همه دست همین پانترکها است، دریاچه آب شیرین هامون در سیستان خشک شد و مردم دسته دسته مهاجرت می کنند اما آب از زرینه رود( منبع اصلی تامین آب دریاچه ارومیه) به تبریز منتقل شد تا آب مورد نیاز صنایع پرشمار تبریز تامین شود و ده ها سد ساختند برای توسعه کشاورزی ارومیه اما باز دادشان بلند است که دریاچه بی خاصیت ارومیه خشک شده! و با تحمیل هزینه های چند هزار میلیاردی دنبال احیای دریاچه با طرحهای عجیب و غریب هستند.
این پانترکها( و نیز سایر پانهای مزاحم) شکمشان که سیر باشد هر روز به یک گوشه تاریخ و فرهنگ و هویت ایرانی چنگ می اندازند.( این مقاله ها جای شمشیر قزلباشی آنها را گرفته دستشان از شمشیر و تکفیر و کشتار کوتاه است به مقاله نویسی روی آورده اند) یک روز به فردوسی فحش میدهند یک روز زبان فارسی را عقیم و ناتوان می نامند( در حالیکه ترکی از روی فارسی درست شده) یک روز به کوروش می پرند روزی آریایی را توهم می دانند روزی دیگر نام ایران را جعلی می نامند، تخت جمشید را ناتمام می دانند، تاریخ ایران و نام ایران که در هزاران متن تاریخی به زبان فارسی و عربی موجود است را ساخته غربیها می دانند. پاسخ گفتن به اینها سودی ندارد. اینها خواب نیستند که بشود بیدارشان کرد اینها خود را به خواب زده اند خیلی هایشان مزدور و جیره خوار اجنبی هستند و کارشان شبهه افکنی و تفرقه و در نهایت تبدیل ایران به عراق و سوریه ای دیگر است. جدل با اینها بجز فرسودن ذهن دست آورد دیگری ندارد باید آنها را به خودشان مشغول کرد و گرسنه و تشنه نگاه داشت و اولین کار لغو ممنوعیت اقامت مهاجر خارجی در آذربایجان و سایر مناطق قومی است و در مرحله بعداجرای سیاست گردش جمعیت در مناطق قومی است سیاستی که در نظام پیشین در زمینه سربازی و دانشگاه و کارمندی ادارات داشت اجرا می شد.
( اگر ممکن است یکی این کامنت را بشکل مقاله منتشر کند تا در دید تعداد بیشتری قرار بگیرد)