Skip to main content

به کاربر گرامی.... ایوبی

به کاربر گرامی.... ایوبی
ناصر کرمی

به کاربر گرامی.... ایوبی...متأسفانه نمیدانم که شما خانم و یا آقا هستید در نتیجه شما را کاربر خطاب میکنم . بطور کوتاه
1- پس این موضوع گرگ و مردمان تُرک کاملأ برای شما و جامعهء تُرکی در ابهام هست، یعنی اینکه این مردمان هویّت و تاریخ سیاسی، فرهنگی، تمدن سازی خود را بر اساس هیچ و پوچ بنا نهاده اند، و بر همین مبنای هیچ و پوچ پرچم ملّی و هویّت ملّی خود را آغاز کرده اند.

و همین هیچ و پوچ نیروی محرکهء جامعهء تُرک تباری و باروت ناسیونالیسم تُرکی است، خوب از چنین مردمی چه انتظاری میشود داشت ؟ چگونه میشود با آنها کنار آمد و زیر یک سقف زندگی کرد، چگونه میشود با این مردم آینده را اراست و برنامه ریزی کرد و ساخت ؟
تازه نخبگان همین مردمان که هویّت خود را بر اساس هیچ و پوچ بنا نهاده است، با کمال گستاخی برای ذیگران تاریخ می نویسند، و تعیین ژن و کروموزوم میکنند.
2- طبق گفته خود اقای محمّد امینی ایشان تُرک قاجار است، و یا حداقل از یکطرف قاجار است، طبق مکاتباتی که با ایشان داشتم. حتّی در ایمیل برای ایشان نوشتم که آیا پدرشان علی امینی قاجار نخست وزیر است و یا اینکه وابستگی با ایشان دارند.
بعد از اینکه ایشان را کامل شناختم نوشته های تاریخی ایشان را به نقد گرفتم. ایشان شاید اکنون بسودشان نباشد که خود را قاجار معرفی کند.
هر کسی که در اراک و یا تهران زندگی کرده که حتمأ ساکنین قدیمی اراک و تهران نیستند، میلیون تُرک اکنون در تهران است، آیا دلیل بر این است که دیگر تُرک نیستند ؟