Skip to main content

می گویند اکثر دانشمندان مطرح,

می گویند اکثر دانشمندان مطرح,
دیرنج مین ائللی

می گویند اکثر دانشمندان مطرح, تنها تا زمانیکه وارد آزمایشگاه می شوند مسیحی, یهودی و یا پیروهر آئین کهنه غیرعلمی دیگرهستند اما به محض ورود, نا خواسته عملا خادم علمند و به مخالفان دین و ایمانشان خدمت میکنند. داروین از اینکه آتئیستها از اصل تکامل او در اثبات عدم وجود خدا استفاده می کردند درعذاب بود و ازخدا طلب مغفرت می کرد و خود را مقصر می دانست!! نتیجه کار اول آقای مازیار اشرفیان بناب کاملا با تحقیقات دانشمندان غربی همخوانی داشت و همانیست که گزارشگر بی بی سی هم بدرستی فهمیده بود و بقیه ماجرا نتیجه فشار کهریزکیان و شوونیستها بود. او بدون هیچگونه نتیجه گیری تاریخی-سیاسی تنها تیره های ژنتیکی را دسته بندی کرد و احتمالا نمی دانست که موجب دردسر خواهد شد. تحت فشار دومین کارش را شروع کرد که دل مخالفین را بدست اورد اما زد چشم را هم در اورد و با انالیز DNA استخوانهای ده هزار ساله قبرستانی در اطراف

بناب ثابت کرد که با DNA ساکنین زنده بناب یکیست. این یعنی نفی مهاجرت 4000 سال پیش مادهای آریائی و شخم زدن تاریخ رسمی ایران و نتیجتا خشم پیروان تاریخ جعلی-سیاسی .
فرزند آیت الله خزعلی در زندان با یک اعدامی که رسما اعتراف به قتل کرده بود هم بند بوده که ناگهان خبر می رسد که قاتل دستگیر شده و هم بند او بی گناه است. روز ازادی مرد بی گناه خزعلی از او می پرسد " چرا اعتراف به قتلی که مرتکب نشده بودی کردی؟" جواب میدهد " برای نجات از شکنجه ها حاضر بودم اعدام شوم و اگر لازم بود اعتراف کنم که فیل هستم!!!!" آقای اشرفیان بناب هم بنوعی می خواهد بگوید که فیل است!!!! و دست از سرش بردارند.