Skip to main content

سرور ناصر کرمی گرامی از

سرور ناصر کرمی گرامی از
Anonymous

سرور ناصر کرمی گرامی از آنجایی که مسئولیت هر توضیحاتی به عهده توضیحاتگر است، من هم توضیحاتی را در باره کامنتار پر از مهر و محبت شما ارائه می دهم تا هیچگونه شک و شبهه ای باقی نماند.
برای راحتی شما من هم همانند شما شماره گذاری می کنم که کاملا رسمی و راحت القوم باشد.
1- هویت حقیقی و حقوقی من کاملا مشخص و مبرهن و محرز و آشکار و هویداست. من سخنگوی شاخه حزب ناسیونال سوسیالیست نازی‌شو بِرَم در ایران بوده ام، هستم و خواهم بود. من نه بطور رسمی و نه بطور غیررسمی و نه بطور آشکار و نه بطور پنهان به حقوق و حریم شخصی شما تجاوز نکرده ام، نمی کنم و نخواهم کرد. درماندگی و ناتوانی از خصوصیات بارز من است و با دلیل و برهان هم کاری ندارم بلکه طنز و «مشخره کردن دیگران» را در پیش گرفته ام. دلم هم خوش است که این هم نوعی پرداختن اساسی به مسائل است. شما سرور ما بوده اید، هستید و خواهید بود پس بنابراین

خواهش من از شما این است که عدم توهین به شعور اجتماعی و آگاهی خوانندگان و احترام به خوانندگان و کاربران سایت را با آوردن نمونه های فراوانی که در نوشتارهای پر ارج و علمی و پژوهشی و راسیونال شما سرور گرامی وجود دارد، تعریف کنید.
2- البته شکی نیست که شما متخصص پژوهش ژن و نژاد شناسی در رشته آرشیتکتور هستید و مقاله پر ارج شما در پاسخ به مقاله (نعوذبالله دکتر!!!) مازیار اشرافیان بناب است که شما با بزرگواری از نقد آن گذشته اید.
حق با شماست. سرور توکلی گرامی باید دستگاه عریض و طویل کارآگاهان خود را به کار می انداخت و از مسائل پرده برداری می کرد. چه کنیم که سرور توکلی از این امر مهم غفلت فرموده است.
3- اصلا این سرور توکلی آدم عجیبی است. به جای اینکه اصل مقاله و یا حداقل نسخه دستکاری شده آن را منتشر کند، نسخه «درستکاری شدهء» آن را منتشر کرده است. این نشان می دهد که سرور توکلی بی سواد است. اصلا یکی از کارهای او این است که افسارها را باز می کند. گاهی بر روی شما و گاهی هم بر روی این تُرک تباران بی هویت و بدون شناسنامه. راستی من بارها از این تُرک تباران خواهش کرده ام که به اداره سجل و احوال مراجعه کنند و شناسنامه بگیرند. ولی کو گوش شنوا؟
4- باز هم حق با شماست، آنهم کاملا. شما تُرک تباران را گُرگ وحشی خطاب نکرده اید، نمی کنید و نخواهید کرد. شما نوشته اید: «بروند و خون تُرک تباران را در لابورها مورد آزمایش قرار دهند که چند در صد از خون این مردم با خون گرگها آمیخته است و تناسب آمیختگی و وابستگی نژادی این مردم با گرگهای وحشی تا چه میزان است» حتی توضیح داده اید: «در سرشت و توان آنها رگه هایی از تمدن افرینی و فرهنگ سازی همزیستی مسالمت آمیز وجود ندارد».

ولی این سرور توکلی دچار بدفهمی شده و متوجه نشده است که معنای کلمات قصار شما این است که «اگر افرادی مانند آقای مازیار اشرافیان مایل به ژنتیک شناسی هستند، بروند تحقیق کنند که آیا این وابستگی اسطوره ای بین گُرگ و مردم تُرک تبار واقعیّت دارد یانه ؟» البته کمی هم تقصیر با شماست. آخر بعضی ها چطور درک کنند که آدم هر قدر دریده تر باشد منطقش هم بهتر و قوی تر است؟
5- باز هم حق با شماست سرور گرامی! اصلا در میان مردم تُرک تبار کسی نمی تواند دمکراتیک باشد.
6- آدرس این وبلاگ را بنویسید. من شخصا اندامانان حزب را با گرز رستم می فرستم سراغشان تا دم و دستگاهشان را به هم بزنند. آخر آنها چه حقی دارند که تصاویر شما را دستکاری بکنند؟ آنها هم همانطور که نوشته اید باید مانند ما تصاویر شما را «درستکاری» بکنند!!!
سرور کرمی گرامی ایکاش همانطور که مرقوم فرموده اید من از سوی پان تُرک یا «وزارت اطلاع رژیم اسلامی» هدایت می شدم نه از سوی حزب آس و پاس خودمان که فقط افتخار آریایی پاک را یدک می کشد. در این صورت نانم توی روغن بود. بنابراین من هم از سرور توکلی خواهش خواهم کرد اصل شناسنامه عکسدار مرا همراه با اصل سند ثبت شاخه حزب ناسیونال سوسیالیست نازی‌شو بِرَم در ایران را با پست سفارشی و دوقبضه خدمت شما ارسال کنند.
7- من هم همانند شما در هر مکان و زمان و در هر دادگاهی مسئول و پاسخگوی توضیحات خود با نام حقوقی خود میباشم. در مقابل این حقوق دمکراتیک من میباشد که نام حقیقی خودم را فقط در دادگاه نظامی که برایم ترتیب خواهید داد بیان کنم چون من مثل شارلی ابدو شجاع نیستم و اصلا هم دلم نمی خواهد پیش او بروم.
در پایان خاطر نشان می کنم که سرور توکلی و بیچاره اختر تقصیری ندارند و به اهورامزاد سوگند یاد می کنم که من برخلاف آن که مرقوم فرموده اید هرگز به شما توهین .... نکرده ام، نمی کنم و نخواهم کرد.