Skip to main content

سرور بهمن موحدی(بامدادان

سرور بهمن موحدی(بامدادان
Anonymous

سرور بهمن موحدی(بامدادان گرامی اندامان ثابت و غیرقابل تغییر شاخه حزب ناسیونال سوسیالیست نازی‌شو بِرَم در ایران، البته که در کینه ورزانه بودن این نوشته شک و تردید و گمانی نیست. اصلا کینه ورزی جزو خصایل اصلی و جدائی ناپذیر ما سوسیال ناسیونالیست های گرامی است. می گویید نه؟ نگاهی در آینه بکنید حتما روشن و آشکار و مبرهن آن را می بینید.
ولی در مبتذل بودن آن هم شک و تردید و گمانی وجود ندارد. اصلا ابتذال از سر تا پای آن بالا و پایین می رود. شما که ناسیونال سوسیالیستی مؤمن و معتقد هستید توجه نفرموده اید که این نوشته مبتذل، تکرار تقلب آمیز نوشته های سرور ناصر کرمی گرامی است!
اصلا ابتذال این نوشته از آنجا معلوم می شود که با خطاب قرار دادن سرور «ناصر کرمی قصد داشته به ایشان بگوید فاشیست!!!» اصلا چه کسی چنین حقی دارد که چنین نظری داشته باشد؟ این حق در انحصار ما ناسیونال سوسیالیستهاست.

آنهم به توان 2. این فقط ما هستیم که می توانیم به پان تُرکها بگوییم «بدانید که شما از هر فاشیستی، فاشیست تر هستید.»
البته مانند همیشه باز هم حق با شماست. سرور ناصر کرمی فرد دلسوز و مبارز و میهن پرستی هستند. ایشان هیچ وقت تمامی تُرک تباران را گرگ وحشی، بی فرهنگ، خونخوار و خونریز، بی هویت، جنایتکار و... نمی نامد. استغفرالله! این حرفها چی چی است؟ اینکه سرور ناصر کرمی همیشه می نویسد مردم تُرک تبار وحشی، بی فرهنگ، خونخوار و خونریز، بی هویت، جنایتکار و... هستند منظورش فقط چند تا پان تُرک است. آخر در نظر بگیرید که این آقای توکلی خودش از تُرک تباران اصیل مازنی است و فارسی بلد نیست.
در مورد عکس سرور احمدی نژاد به سرور توکلی اعتراض کرده اید. باز هم حق با شماست ای سرور گرامی!
اصلا سرور توکلی مثل این کاریکاتوریستها و به اصطلاح هنرمندان متوجه نیستند که آزادی بی حد و حصر گفتار و نوشتار ربطی به آنها ندارد. اصلا متوجه نیستند که این حق فقط و فقط مختص ماست.
همین توضیحات مبتذل مرا ببینید. من یک عکس برایشان فرستادم که کمی شبیه کاریکاتور سرور ناصر کرمی بود. این شاهکار هنری چند ساعتی روی سایت بود. تلفنها کار خود را کردند و سرور توکلی آن را برداشت و عکس چارلی چاپلین بیچاره را گذاشت. البته سرور توکلی خیلی زرنگ است. با این کلک باعث شد که این پان تُرکها توجه شان به این نوشته مبتذل جلب نشود.
خلاصه چه بگویم که دلم از دست این سرور توکلی تُرک تبار پر از خون است!