Skip to main content

سرور ناصر کرمی گرامی ای متخصص

سرور ناصر کرمی گرامی ای متخصص
Anonymous

سرور ناصر کرمی گرامی ای متخصص گرگ شناسی ای دانشمند بزرگ و ای علامه دهر که نظیر آن در کهکشان وجود ندارد. باز هم مانند همیشه حق با شماست. شما گرگها را خوب می شناسید. همیشه با آنها زندگی کرده اید و خوب می دانید که گرگها «مالکیّت و جنگل و محیط و جغرافیایی از دیگران را تصرف میکنند، و برای پاسداری از این جغرافیا دیواری از ادرار و شاش و گود و پهن دور تا دور آن میکشند» و خوب واقفید که «همینکه قدرتی بالاتر از خود را تجربه کردند و متوجه شدند، که مسئله از هیاهو و زوزه کشیدن به مرحلهء جدی کشیده میشود، در اسرع وقت تسلیم طرف مقابل میشوند، و به نشانهء تسلیم و التماس از پشت بر روی زمین دراز میکشند، طوری که شکم و گردن آنها رو به آسمان باشد، و زوزه ای دردناک به نشانهء ناتوانی و درخواست بخشش از طرف مقابل را درخواست میکنند»

من تصور می کردم که این خصوصیات فقط مال سگهاست ولی الان فهمیدم که سگها این خصوصیات را از گرگها به ارث برده اند. این پان تُرکها هم از گرگها یاد گرفته اند. درود بر شما که این آگاهی را به من دادید!
همچنین از شما ارجمند بسیار سپاسگزارم که مرا آگاهانیدید که کار طنّازان « میمون بازی و تئاتر و تمسخر و لوث بازی» است و در حقیقت «آلتماس و در خواست بخشش». شما مرا آگاهانیدید که این همه طنّاز در دنیا همه شان میمون و مسخره باز هستند و از «ناتوانی و زبونی» در مقابل «منطق و شناخت و با فاکت مستند» دانشمندان پر ارجی مثل شما «مانند گرگهای درمانده و بی رمق و گرفتار در بند، بر پشت بر زمین دراز میکشند و گردن خود را زیر تیغ میگذارند، و به میمون بازی و تئاتر و تمسخر و طنز می پردازند».
سرور ناصر کرمی گرامی باز هم مانند همیشه حق با شماست که «بی اعتنایی و خالی گذاشتن میدان برای پان ترکیسم و پان عربیسم و پان اسلامیسم، خیانت به اخلاق، معنویّت و مرتکب جنایت نسبت به نوع بشر و حیوانات است.» فقط به شما یادآوری می کنم که طنّازان را در این میان فراموش کرده اید.
در پایان از شما خواهش می کنم که «به اخلاق، معنویت و مرتکب جنایت نسبت به نوع بشر و حیوانات» خیانت نکنید و میدان را در مقابل این پان ترکیسم و پان عربیسم و پان اسلامیسم و صد البته طنّازان خالی نکنید.
پاینده و پایدار و مقاوم و با استقامت بمانید!
همیشه به یاد داشته باشید که اهورا مزدا و نمایندگانش بر روی زمین یار و یاور و پشتیبان شما هستند!