Skip to main content

سلام آغا باریش

سلام آغا باریش
Anonymous

سلام آغا باریش
احساس میکننم روحیه خود بینی و بزرگ بینی در شما خیلی رشد کرده است .... شما آن چنان اظهار نظر میکنید که انکار فرمانده نظامی هستید، جنگ کردید و با مصطفی هجری رفیق هستید و از با شیوه ها و اوضاع حزب دمکرات آشنایی کامل دارید و حتی بهتر از هجری برای حزب تاکتیک و استراتژی نظامی تعیین می کنید. شاید من اشتباه کنم، امیدوارم اشتباه کنم. چون فکر میکنم شما از این موضوع سود جسته و خود را نظامی کار جا زده اید. اما من اضافه کنم که حزب دمکرات اشتباه نکره بلکه شما اشتباه میکنید. چرا؟
1 - حزب دمکرات 27 سال است اردوگاه نشین است و یک گلوله بسوی رژیم ایران در نکرده یا شلیک نکرده است. (چون با حکومت اقلیم کردستان قرارداد امضا کرده که در صورتی میتواند در مناطق کردستان عراق اردوگاه داشته باشد که به ایران پا نگذارد و با

ایران جنگ نکند) این وضع باعث شده حزب دمکرات نفوذ و اعتبار خود را در میان مردم و کشورهای غربی از دست بدهد و از ذهن نسل تازه پاک شود . حزب دمکرات با دادن تلفات و به کشت دادن چند پیشمرک میخواهد به مردم و امریکا نشان دهد که هنوز نمرده است.
2- حزب دمکرات میخواهد در برابر پژاک و پ ک ک قدرت نمایی کند. چون پژاک بخاطر ادامه جنگ با رژیم ایران جایگاه حزب و دمکرات و کومه له را احزاب قدیمی و با سابقه بودند پرفته است
3 - حزب دمکرات در اردوگاه یا جبهه مسعود بارزانی- ترکیه و امریکا قرار دارد و با اطلاغ بارزانی به آنسوی مرز عبور کرده است. مسعود بارزانی میخواهد از حزب دمکرات بعنوان کارت استفاده کند تا هم در مذاکراتش از ایران امتیاز بگیرد و هم جناح رقیب خود یعنی اتحادیه میهنی و جنبش تغییر را که ارتباط نزدیک با ایران دارند تحت فشار سیاسی، اقتصادی و نظامی قرار دهد.
4 - بیش از دو دهه است که جنگ ما بین پیشمرگان کومه له و دمکرات با ایران تعطیل شده است . این وفقه و خلا در تاریخ کردستان ثبت خواهد شد. حرب دمکرات میخواهد با آغاز جنگ تاریخ بسازد تاریخی که کمونیستهای کومه له ای در آن دخیل نیستند.
5 - حزب دمکرات میخواهد با چند عملیات ایذائی و کوچک روحیه انفعالی مردم را از بین ببرد و بر تعداد پیشمرگانش که به بیش از 300 نفر هم نمی رسند بیفزاید.
6 - .....