Skip to main content

آقای توکلی شما یکبار فرمودید

آقای توکلی شما یکبار فرمودید
Anonymous

آقای توکلی شما یکبار فرمودید که سایت گویا نیوز ایران گلوبال را بایکوت کرده است من فکر میکنم کار درستی میکند چرا که با وجود آقایان کرمی و اقبال و یا لوایی باید هم سایت شما بایکوت شود .البته خود شما هم مقصر هستید زیرا نوشته های این آقایان و بعضی کامنت گذاران واقعا زشت و از ادب به دور است اگر شما میخواهید تمرین دمکراسی را در این سایت داشته باشید این تمرین فحش گویی است که دیگر تمرین نیست. این تبدیل به یک رویه شده است اگر کسی به هم وطن خود بگوید گرگ وحشی یا آن یکی بگوید سگ وحشی این تمرین است؟ تمرین برای چه ؟ آقای کرمی میتوانند شب و روز به زمین وزمان فحش دهند اما حق ندارند وسط خیابان دیگران را تو خطاب کنند.آقای توکلی ایران گلوبال رسانه آزاد نیست بلکه رسانه ای برای فحش دادن به همدیگر است. نوشته های آقای کرمی بیشتر به فحشنامه شبیه هست تا مقاله . مقاله یک تعریف دارد و نقد نیز تعریف خود را دارد

آقای توکلی خواهش میکنم . اگر شما میخواهید به همه اندیشه ها اجازه ابراز دهید این نوشته ها اندیشه نیست . من قبلا هر روز به سایت شما سر میزدم ولی الان هر هفته یکبار . بخاطر اینکه سطح نوشته ها آنقدر پایین آمده که ارزش وقت گذاشتن را ندارد.
میخواهم بدانم چه فرقی نوشته های آقای کرمی با آن .... که ترک ها را ....خطاب میکند یا آن ....که فارسها را ....خطاب میکند هست . امیدوارم سایت ایران گلوبال از این حالت غیر حرفه ای و غیر انسانی خارج شده و به یک سایتی که به تمام عقاید منهای توهین و فحش احترام میگذارد تبدیل شود.