Skip to main content

به کاربر گرامی... من نوعی

به کاربر گرامی... من نوعی
ناصر کرمی

به کاربر گرامی... من نوعی.... سایت گویا نیوز ... در کنار چند سایت دیگر در عنوانهای انتخابی کامپیوتر من ثبت است و روزانه در یک نگاه آنرا باز و مطالب آنرا کنترل میکنم. بدون غرض ورزی بایدگفت این سایت ملال آور و خسته کننده است، چرا که مطالب پالایش شده در آن درج میشود و انتشار می یابد که مسائل مهم و روزمره در منطقه و در جهان در مورد سیاست، اقتصاد، محیط زیست، انرژی، بحرانهای موجود ودر آینده نگری، و سایر مسائل دیگر، نیست و به گفتگوهای حاجی بازارهای بازار وکیل شیراز و یا در مراسم سوگواری و فاتحه خوانی و یا خش و بش های بعد از نماز در مسجد است.
در این سالها فقط دو یا سه بار مقاله های که به ندرت در دیگر سایت انتشار نمی یابد از جمله از اقای مسعود نقره کار را در این سایت باز کرده ام.

دیدگاه شما و گردانندگان سایت گویا نیوز نسبت به مقاله نویسی و اهداف آن در زمینه های مختلف سنتّی و قدیمی و ملا مکتبی های دروان قرون وسطی که تازه ماشین چاپ اختراع شده و در شکل پیشرفته تر آن مربوط به دوران آغازین عصر روشنگری است، که دمکراسی و لیبرالیسم در اندیشه ورزی و آزادیهای مطبوعاتی و رعایت حقوق فردی مراحل ابتدائی و کودکی را سپری میکرد.
دیدگاه شما نسبت به دمکراسی و دمکراسی دیجیتالی واپسگر میباشد. وظیفهء اصلی مطبوعات و رسانه های گروهی غربال کردن مسائل و دامن زدن به اندیشه ورزی بر مینای فلسفهء راسیونالیسم و ماتریالیسم دیالکتیک است، در مقابل برداشت من از دیدگاه شما یک هژمونی تحجر گرایی و ایستایی و رکود و سکوت مبتلا به نارسیسم در سرشت و ریشه در جهان بینی شما دارد. از سویی برداشت من این است که شما آدم ترسویی هستید و دوست دارید که در حوزهء فکری و در محیط زیستی شما هیچگونه تغییری صورت نگیرد، و دائم در دایره فکری و اندیشه ورزی د کوچک خود بچرخید و بغلتید و آب از اب تکان نخورد.
مسائلی را که شما فحشنامه نامیده اید، بررسی یکی از فاکتورهای بسیار مهم و مقدم در حوزهء سیاست درون ایران و برون مرز و همسایگان ایران است، بحث باستان شناسی، جامعه و مردم شناسی، بررسی تاریخی، موضوع مشروعیّت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی، بی هویّت کردن ایرانیان و در مقابل هویّت بخشیدن به دشمنان این سرزمین و ملّت ایران است.
تصور بکیند یک نفر بی هویّت و یا یک نفر تُرک تبار مهاجر به آلمان بلند شود و در انگلستان آنهم در یک دانشگاه مقاله و تحقیقاتی را انتشار دهد که مرم آلمان، یا فرانسه، آلمانی و فرانسوی نیستند و مخلوطی از نژادهای تُرک تباران و عرب تباران است، آنوقت این ملّت آلمان و فرانسه بویژه قشر روشنفکر و آکادمیک آن چه عکس العملی از خود نشان میدهند. اسمان را به زیر میکشند. آیا مردود شمردن این برنامه از سوی آلمانی ها و فرانسوی ها هم فحشنامه است.
من دوباره تکرار میکنم، هویّت ایرانی ها در تاریخ ثبت چند هزار ساله ثبت است، و احتیاج به ژن شناسی آنها نیست، مردم تُرک تبار که بحران هویتّی و ژنتیکی دارند، بروند در باب خودشان تحقیق کنند، :که آیا همانطور که خودشان میگویند، با گرگها وابستگی دارند، آیا نزدیکی و مناسبتی با مردمان چین و ژاپن و کره ایی ها دارند ؟
سایت ایران گلوبال عاری از عیب و نقص نیست، امّا در این سایت ما به مسائل علمی روز و ضرورتهای اقتصادی، سیاسی، باستان شناسی و بویژه بحرانهای موجود در منطقه در خارومیانه و جهان پرداخته ایم. پرداختن به مسئلهء قومی هم یکی از اساسی ترین و کلید گذار از استبداد به دمکراسی و سکولاریسم در ایران است.بعد از هجوم اعراب و سلطهء تُرک تباران تمام تغییر و تحولات در ایران بر اساس قومی و نژادی بوده ایت فاکتور آینده را هم رقم خواهد زد. حکومت جمهوری اسلامی هم آمیخته ای از دو قش است، مردم تُرک آذری و آندسته از ایرانیان خود باخته و گماشتهء ایران مرکزی و سایر استانهای اسلام زده و یا استانهایی که در چنگ و محاصرهء تُرک تباران است از جکله گیلان و مازندران.

در پایان لطفأ یکی از مقاله های خود را در سایت ایران گلوبال و یا در همان سایت گویا نیوز انتشار دهید تا شاید دیگران آنرا برای مقاله نویسی الگو و سرمشق قرار دهند، در غیر اینصورت دهانتان را ببنیدد و اظهار فضل بی عمل نشانه از بیخردی و بیان نوعی فرهنگ لُمپنیسم داش مشتی است.