Skip to main content

به کاربر گرامی...ایوبی

به کاربر گرامی...ایوبی
ناصر کرمی

به کاربر گرامی...ایوبی.. مخاطب آخرین کامنت من که شما اکنون پاسخ داده اید، فردی بنام ..من نوعی... میباشد، آیا شما ایوبی همان ..فرد ...من نوعی ... هستیذ ؟. شما هر وقت با هویّت اصلی خود را به خوانندگان معرفی کردید آنوقت میشود بر روی حرفهای شما حساب باز کرد.
من یک فرد ایرانی ساکن ساتراپ پارسه، پارس (استان فارس امروز) هستم. گذشتگانم هم از مردمان بومی همین جغرافیا اتفاقأ برخاسته از بخش تاریخی آن بوده اند،

اگر شما تردید دارید که مادر بزرگ شما با عرب و تُرک و حتّی مغول نیامیخته باشد، ولی من صد در صد و به یقین میدانم که مادر بزرگ من با عرب و تُرک و مغول نیامیخته است. ا
گر شما نقاب از چهره بردارید و تحقیق کنید شاید براستی دریابید که مادر بزرگ شما اصالتأ تُرک قاجار است و فرزند مادر بزرگ شما خدمتگزار و پیشخدمت محمّد مصدق بوده است. شما فسایی نیستید تُرک مهاجر به اراک میباشید. تازه فسایی بودن به معنی پارسی بودن نیست، و نقشی و امتیازی را به کسی نمیدهد.
شما چرا یک موضوع ژنتیکی و سیاسی و کاملأ امنیتّی و و اطلاعاتی را به مادر بزرگها و پدر بزرگهای ما و به فحاشی به آنها میکشانید ؟
آقای مازیار اشرافیان بناب در جایگاه یک پاسدار و بسیجی با دریافت بورسیهء تحصیلی مأموریتّی را برای علی خامنه ای و بقای نظام اسلامی انجام داده است، شما چرا از آن پشتیبانی میکنید ؟
همزمان با آقای مازیار اشرافیان بناب گروهی از دانشجویان بورسیه ای ایرانی در انگلستان بوده اند که اغلب عنوانهای دکتری مجانی و خریداری شده دریافت کرده اند و اکنون هر کدام آز آنها در کشورهای مختلف در خدمت نظام اسلامی هستند.
استان فارس آخرین سنگری بوده است که در مقابل اعراب پایداری کردند و هیچگاه جایگاه اعراب نبوده و نیستند. چند خانواده پراکنده در استان فارس هستند. استان فارس هیچگاه و اصولأ زاگرس هیچگاه جایگاه تُرک تباران نبوده و نیست،