Skip to main content

زنده یاد مصطفی شعاعیان نقل

زنده یاد مصطفی شعاعیان نقل
Anonymous

زنده یاد مصطفی شعاعیان نقل قول معروفی دارد " اگر حرف زدن بلد نیستی ؛ حرف نزدن هم بلد نیستی؟" . اول اینکه حزب دمکرات منتظر نمانده است که مشاوری مثل شما برایش تعیین خط کند آنها خیلی خوب میدانند که چه میکنند . این جریان بو به مشامش رسیده و از اینکه در مقابل رقبای خود مثل گروه های تروریستی پژاک و پکاکا قافیه را در حال باختن میبیند و در رویایی بر پایی" کوردستان بزرگ" که بخشهای بزرگ از سرزمین آزربایجان را در بر میگیرد ، دارد برای خود زمین باز میکند. رفیق شما مصطفی هجری هم درد زحمتکشان و فلان ندارد ؛ هر آدم عاقلی مبیند که ادعای ارضی بر خاک تورک آزربایجان یعنی اعلام جنگ به مردم تورک و درنهایت مانعی بزرگ در همکاری دو ملت تورک و کرد در مقابل رژیم مرکز است و این در تمامیت خود به نفع رژیم ایران و در خدمت تفرقه بینداز و حکومت کن میباشد

. در ضمن شما در نوشته خود پیامهای مجرمانه میدهید ، یعنی ترور و خرابکاری را توصیه میکیند و این گذشته از آن که ماهیت رژیم ایران چیست ؛ در اذهان ملل مترقی یک روش ناپسند و محکوم است ؛ در عمل بیشترین حقانیت را برای جمهوری اسلامی نژاد پرست در سرکوب مخالفانش را میدهد و بدون هیچ شبهه آنرا مثل یک فرصت آسمانی خواهد دانست .
در ضمن جریانی بنام " سازمان انقلابیون دمکرات آذربایجان" که با مبارزات ملت آزربایجان در پیوند باشد هرگز بدان معنا که شما مرقوم فرموده اید وجود خارجی نداشته است . شما زیر بال پر حزب دمکرات 10 تا 12 نفر به مدت کوتاهی در کوه ها چادر زدید و رهبر شما هم که اتفاقا برای دومین بار دستگیر شد و من نامی از او نمی برم چرا در زندان ایران است ؛ هرگز از سوی فعالین ملی آزربایجان مورد پذیرش قرار نگرفت و ترد شد. مثل خود شما که از عضویت کنگره جهانی آزربایجان و دیگر انجمن های فرهنگی مجبور به ترک شدید و مدتی هم در جریان جنبش سبز میخواستید رل دستیار دکتر اعلمی را در خارج بازی کنید و بقایای ماجرا بر همگان معرف است که دوباره فیل تان یاد هندوستان کرده (یعنی افتخار مبارزات چریکی که بدان مفتخر هستندچیزی جزمنسوب بودن یا هواداری از جریان دانشجوی " پیشگام " هوادار فدایی نبوده است.) یکباره چپ دو آتشه شدید که بلاخره کسی متوجه نشد که شما سوسیال دمکرات هستی ، آنارشیست هستی ؛ ملی هستید ؟ اما یک چیز آشکار است که شما سمپات حزب دمکرات هستید .