Skip to main content

به کاربر گرامی، .... من نوعی

به کاربر گرامی، .... من نوعی
ناصر کرمی

به کاربر گرامی، .... من نوعی....اتفاقأ ...این روزها من به آرزوی بهبودی یافتن از سوی شما و حتّی از سوی تُرک تباران و عرب تباران نیاز دارم، چرا که دو هفته پیش عمل جراحی بر روی شانهء راست بر اثر ورزش دوران نوجوانی و جوانی صورت گرفته و و تقریبأ 6 هفتهء دیگر یک عمل جراحی باز بر روی همین شانه صورت خواهد گرفت، و هم اکنون از فیزیوترابی می آیم. و تقریبأ با دست چپ تایپ میکنم. الیته برای خلاص شدن از شر من میتوانید دعا و ثنا کنید که در فاز بیهوشی بعدی دیگر از خواب بیدار نشوم. آزمایشات چندی را برای این عمل جراحی انجام دادم و همه اُ کی و درست بودند، اتفاقأ در خون من از نژاد پرستی و انسان ستیزی هم خبری نبود و چیزی پیدا نشد.
بدون شوخی و طعنه حال اگر شما روان پژشک و روانکاو هستید، نزد شما هم برای چک کردن روح و روان هم وقت میگیرم.

هیچ بعید نیست که با افرادی مانند شما و قشری از جامعهء تُرک تباری و عرب تباری با این روش واژگونه نگاری تاریخ نگاری و سیاست ورزی و دیدگاه همزیستی و منش شما سرو کله زدن آدم به انواع بیماری ها دچار شود. وجود نظام جمهوری اسلامی که بر اساس دیدگاه این دو قوم هم بنا نهاده شده مزید، بر این مشکلات ویژه برای ما ایرانیان است.
ولی آنچه مسلم هست، و بر جهان متمدن امروز ثابت گشته، این است که اسلامگرایی رادیکال عرب تباری و تُرک با اعمال خود در تروریسم و در سیاست ورزی خشونت گر و بحران آفرینی و دگر ستیزی در منطقه به بیماریهای عمیق چند گانه گرفتار است، بدون توهین به کسی و غرض ورزی، نگاه کنید هر جا مردمان تُرک و عرب است، آنجا بحران، جنگ قومی و قبیله ای و جنگ مذهب و دعوای سرزمین و جغرافیا و درگیریهای روحی و روانی بسیار دیگر است. جالب اینجاست که نخبگان این مردمان خود را سالم میدانند و فکر میکنند که هرچه می اندیشند درست است و دیگران کور و شل و مریض و بیمار و جهمنی هستند،
نمیدانم در مدّت 30 سالی که در آلمان بسر می برم در همه جا من را به عنوان یک فرد راسیونالیست و پرفکتسیونیسم می شناسند، ولی نزد شما نژاد پرست و انسان ستیز بیمار و ظاهرآ آرزوی بهبودی برای من دارید. که جای سپاسگزاری است
دیدگاه شما آنقدر بدور از واقعیّت است که نمیخواهید بپذیرید که دین و مذهب اسلام به ایرانیان به شیوه امروز داعش در خاورمیانه به ایرانیان تحمیل شده است. شما نه اینکه فارس نیستید، تازه تبار ایرانی هم ندارید شما یک شهروند ایرانی هستید.
اگر شما در ایران دیدگاه انسان ستیزی و رادیکال بدبینانه ای داشته اید، بر عکس دیدگاه امروزی من در خارج از کشور آنهم از سال 2004 شکل گرفته، که با نخبگان تُرک و عرب از نزدیک اشنا شده و به اهداف شوم آنها پی برده ام.
من وابستگی خانوادگی نزدیک هم با تُرک تباران دارم و هم باخانواده های عرب. در دوران تحصیلی و بویژه در میدانهای ورزشی دوستان تُرک قشقایی داشتم که رابطهء عمیق معنوی و,صمیمی و عاطفی و اعتماد بین ما بر قرار بود، همه ما احترام خاص آنها را داشته و امروز هم دارم.
در دوران تحصیل در آلمان هم دوستان چندی از ناحیّهء آذربایجان داشته و دارم که با هم آدم و
رفت خانوادگی داشته و باهم صمیمی و شوخهای بی پرده با هم داشتیم. اعتماد بر قرار بود.
شما آنقدر زاویهء دیدتان نسبت به مسائل تنگ است، که مسائل شخصی و خصوصی افراد را با کالید شکافی جسمی و روانی آنها را بامسائل سیاسی در درون ایران و خارج از آن بهم می آمیزید،
تا زمانکیه مردم تُرک و عرب ساکن ایران، دیدگاه خودشان را نسیت به ایران و به مسائل منطقه بازنگری عمیق نکنند و با مسائل صرفأ سیاسی دمکراتیک و ساختار شناسی مدرن مافوق قومی و قبیله گرایی مطابق با لیبرال دمکراسی و یا سوسیال دمکراسی برای یک همزیستی مسالمت آمیز برخورد نکنند، ما بدون هیچ قید و شرطی به روش و کار خود ادامه خواهیم داد. در سایت ایران گلوبال نباشد در جاهای دیگر صورت خواهد گرفت.
این ما نیستیم که باید تغییر روش دهیم این شما مردمان تُرک و عرب هستید. اگر قصد ماندن در ایران را دارید.