Skip to main content

کاشکی سهم من بلوچ را از

کاشکی سهم من بلوچ را از
Anonymous

کاشکی سهم من بلوچ را از ایرانی بودن را عنوان می کردی، زمانیکه شما از بردن اسم بلوچستان ابا دارید و آنرا جنوب شرق ایران می گوید و بفکر از بین بردن اسم ان هم هستی فکر می کنید بلوچ می اید سینه چاق می کند برای ایرانی که در ان نه از ایرانیت خبری هست و نه انسانیت و هر روز هزاران امام زاده کشف می شود در مناطق مرکزی و تا بحال به بیش از چهل هزار رسیده و حتی شما یک امامزاده را در بلوچستان پیدا نمی کنید. آن موقع انتظار دارید من بلوچ بیام دنبالرو شما باشم.

عجبا تعداد طرفداران روشنفکران فارس به تعداد اندازه هوداران یک امام زاده هم نمی شود. انموقع ما انتظار داشته باشیم شما ها بتوانید جامعه ای را رهبری بکنید.و هیچ نشانه ای از حقوق برابر در جامعه ایرانی فعلا دیده نمی شود و سکوت بی رویه روشمفکران فارس در مقابل واقعیتهای جامعه و حقوق انسانی باعث این شده که جامعه شان بیشتربه قهقرا برود و خرافاتی شود.
مردم بلوچستان و کردستان یا به گفته شما ها جنوب شرق و شمال غرب ایران در مفابل بی عدالتی و برای بدست اوردن حقوق انسانی خود بپاخواسته اند و اسحله بدست گرفته اند و از خودشان دفاع می کنند و هر گونه کمکی از طرف هرکسی و حتی شیطان هم کمک بکند ومی پذیرند تا به حقوق شان برسند کسی از جان خود مایه می گزارد از برچسب که نمی ترسد.