Skip to main content

جزئیات جدید از حمله موشکی به

جزئیات جدید از حمله موشکی به
بهمن موحدی(بامدادان)

جزئیات جدید از حمله موشکی به لیبرتی
بر اساس گزارشهای دریافتی از درون رژیم وآثار به جا مانده از موشکهای شلیک شده جزییات جدیدی از حمله موشکی 14 تیر به لیبرتی که 50 مجروح ومصدوم بر جای گذاشت، به اطلاع می رسد:
1- تصمیم حمله موشکی از سوی خامنه ای در واکنش به روند انتقال ساکنان از عراق گرفته شد وهدف آن گرفتن تلفات هرچه بیشتر از مجاهدین بود. این ماموریت را قاسم سلیمانی سرکردۀ نیروی تروریستی سپاه قدس و پاسدار سرتیپ ایرج مسجدی معاون او به شبه نظامیان فرقه گرای شیعه وابسته به سپاه قدس ابلاغ کردند.
2- موشکهای شلیک شده 50 فروند موشک 240 میلیمتری موسوم به فلق 1 ساخت صنایع سپاه پاسداران ضد خلقی بود. وزن این موشک 111 کیلوگرم وکلاهک جنگی آن 50 کیلوگرم است ودارای سوخت جامد و دو مرحله یی ست. برد این موشک 10 کیلومتر است.
3- شلیک موشکها در ساعت 20:25 دقیقه به وقت محلی شروع شد وشماری از آنها در بیرون

لیبرتی از جمله در روستای العراقیه فرود آمد.
4- موشکها در لیبرتی گودالهایی با قطر 4 متر وعمق یک ونیم متر ایجاد کردند.
5- سکوی پرتاب موشکها در دسته بندیهایی 8 تایی روی یک تریلی در صنایع سپاه پاسداران تعبیه شده وبه شبه نظامیان وابسته به سپاه تروریستی قدس در عراق تحویل داده شده است.
6- موشکها از منطقه عقرقوف به فاصله 5 کیلومتری در شمال غربی لیبرتی شلیک شده است. شبه نظامیانی که در منطقه ابوغریب ومناطق نزدیک به فرودگاه مستقر هستند، انتقال تریلی به محل شلیک وعبور آن از سیطره های مختلف را تسهیل کرده اند.
7- در جریان این حمله جنایتکارانه بخشهای وسیعی از کمپ طعمه حریق ویا ویران شد وبسیاری از وسایل ساکنین از بین رفت. از جمله 116 بنگال، سالن وسایر اماکن منهدم ویا غیرقابل استفاده شد. بیش از 1000 دستگاه کولر آبی، کولر گازی، فن کوئل، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، کامپیوتر، چاپگر وبسیاری دیگر از وسایل زندگی ساکنین از بین رفت.