Skip to main content

آقای رحمت عزیزی، افکار ونظرات

آقای رحمت عزیزی، افکار ونظرات
بهمن موحدی(بامدادان)

آقای رحمت عزیزی، افکار ونظرات شما هیچ سنخیتی با عقاید مبارزین کرد، چه فدرالیسم خواهان وچه جدایی طلبان ندارد. ادبیات شما به تجزیه طلبان پان ترک وپان عرب نزدیک است. این چه حرفهایی است که شما می زنید، شما می گویید مافیای سپاه پاسداران ضدخلقی وابسته به ملت حاکم است که از دید شما ملت حاکم، همان فارسها هستند. شما مانند تجزیه طلبان پان ترک وپان عرب، فارس ستیز هستید، شما یا نمی دانید ویا خودتان را به ندانستن می زنید که در ایران ستم ملی وجود ندارد، رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی، شوونیست وناسیونالیست وپان فارس نیست بلکه رژیمی پان اسلامیست وفرقه گرای شیعه است. در ایران به اقلیتهای مذهبی ودینی ظلم می شود، هموطنان کرد وبلوچ ما ودیگر سنی مذهبان ایران به جرم اینکه سنی مذهب هستند از سوی آخوندها مورد ظلم وستم قرار می گیرند نه به خاطر غیر فارس بودن. یک مثال می زنم، سنی مذهبهای استان خراسان فارس هستند

اما تحت ستم مضاعف قرار دارند واز سوی رژیم به آنها ظلم می شود ودر فقر ومحرومیت هستند. در مقابل، هموطنان آذربایجانی ما، ترک آذری هستند وفارس نمی باشند اما به دلیل اینکه شیعه مذهب هستند تحت ستم مضاعف نمی باشند ودر سطوح بالای حاکمیت آخوندی وارد می شوند.وضعیت مالی ومعیشتی هموطنان تبریزی ما از تهرانی ها نیز بهتر است. یا کرمانی ها را در نظر بگیرید با اینکه هم فارس هستند وهم شیعه، در فقر هستند وشهر کرمان شهری محروم است و شهر تبریز نسبت به شهر فارس نشین کرمان، بهشت است.
در پایان باید بگویم افکار عمومی خلق ایران آمادگی پذیرش خودمختاری کردستان ایران ویا حتی جدایی آن از ایران را دارد اما با هرگونه حرکت تجزیه طلبانه برای جدایی استانهایی مثل آذربایجان و خوزستان وبلوچستان ومناطق ترکمن نشین با شدت وقاطعیت برخورد می کند وتجزیه طلبان پان ترک وپان عرب را سرکوب خواهد کرد و این مزدوران را تعقیب ودستگیر ومجازات خواهند کرد.
زنده باد خلق کرد