Skip to main content

دوستان... همانطور که متوجه

دوستان... همانطور که متوجه
lachin

دوستان... همانطور که متوجه شدیم ( جوک سیاسی ) هفته را در کامنت آقای بهمن موحدی(بامدادان) خواندیم که ایشان حق رفراندم را به ملت کرد ایران میدهند که صد البته این حق حقوقی اولیه ملت کرد است ولی ایشان ملت های دیگر غیر فارس ایران را از همین حقوق محروم میدارند. این دموکراسی از نوع استالینیستی را (( جرج اورول )) در کتاب معروف « مزرعه حیوانات» به خوبی بیان میکند که در این (( مزرعه تمام حیوانات برابرند ولی بعضی ها بیشتر برابر تر از دیگران هستند))..از آقای بهمن موحدی که فقط بلدند شعار های تو خالی (( زنده باد.. مرده باد)) بدهند بایستی پرسید که آی بالام این حق را کی برای شما داده است که برای منِ ترک و یا بلوچ و یا عرب و یا... بگوئید که چطوری زندگی و حکومت بکنم ..
آقای بهمن موحدی .. ملت کرد, عرب , ترک , بلوچ و .... بهتر از شما میدانند که منافع فرهنگی و ملیّشان در کجا نهفته است . این ملل به قیّمی

مثل شما احتاج ندارند. ملتی که تصمیم به آزادی گرفت هیچ نیروی نمی تواند در مقابلش به ایستد. کسانی که همچون رویاهائی از نوع (( تمامیّت ارضی)) در سر می پرورانند بایستی گفته شود که اگر رژیم آپارتاید و استعمارگر داخلی جمهوری اسلامی عُرضه داشت می تواند همگان را به یک رفراندم سراسری زیر نظر ناظران بین المللی دعوت بکند و به نتیجه تمامیّت ارضی (( احترام)) بگذارد.اگر به غیر از این باشد , برای تعین سرنوشت راه های دیگری هم وجود دارد. به آقای رضا وضعی هم بایستی اشاره بکنیم که معادلات سیاسی دنیا بغرنج تر از آن است که ایشان فکر میکنند. زنده یاد مهاتما گاندی برای استقلال هندوستان با هیتلر مذاکره میکرد. ملتی که تصمیم به استلال شدن بکند , راه های مذاکره با دولت های خارجی یک امر طبیعی است...همین الان اسکاتلند بعد از رفراندم خروج انگلستان از کشورهای مشترک المنافع اروپا, با کشور های اروپائی در حال مذاکره است..