Skip to main content

منبع این مقاله؟

منبع این مقاله؟
Anonymous

منبع این مقاله؟
این مثاله توسط شخص به نام م تهرانی فر در سایت مرکز پژوهش های خلیج ف ا ر س وابسته به سپاه پاسداران در اوایل تیرماه چاپ شد، و هدف ان تخریب افکار ازادیخواهی و تشویق گرایشات ناسیونالیسیتی و تاریخ پرست فارسها است.
این مقاله سعی میکند این را در افکار بقولاند که همین رژیم والایت فقیه و فاسد و دستگاه سرکوب سپاه پاسداران را حفظ کنید، در غیر این صورت ایران تجزیه میشود.
این مقاله و دوستان حامی ان که در افکار وزارت اطلاعات گیر کرده اند، خود بزرگترین تجزیه کندگان ایران هستند، بعضی از این فارسها واقعا اگر کمی درک سیاسی داشتند، به جای شعار های تو خالی ناسوینالیستی، اذعان میکردند به سکوب اوقام و ملیتها، اعتراف میکردند به وجود فساد و سرگوب ملیتها و اقوام و خواهان رفع و همدری با انان میشدند، به جای اینکه در کنار رژین ضد بشری قرار گیرند. همه ما میدانیم که ایران ترک خورده است و ملیت

ها راه خودرا میروند و احتیاجی هم به طرح و کمک امریکا ندارند، مقصر امریکا نیست، مقصر کسی است که خود را شاه و و سربالای مردم میداند و در این میان دهها سال است که ملیتها را سرکوب و اعدام میکنند و به انان تهمت میزنند، در دنیای امروز دیگر هیچ قدرتی قادر نیست جلوی ازادی مردم و بخصوص ملیتهای زبانی، نژادی و مذهبی را بگیرد.
حکم سازمان ملل و سارمان های مدنی و حقوق بشری و دول دمکرات هم با انان است.