Skip to main content

یکی از کاربران سایت با نام

یکی از کاربران سایت با نام
Anonymous

یکی از کاربران سایت با نام "یکنفر" در کامنتی در پایین این مقاله نوشته : "طبق اخباری که به من رسیده در بلوچستان اطلاعات سپاه تعدادی سازمان سپاه نهاد زده که به اسم اهل سنت در حال تبلیغ شعوبی گری رافضی هستند".
طبق اخبار رسانه های وابسته به فاشيستهـای مذهبـی حاکم اعلام شـد که فقط در طول سال ۱۳۹۲ هجری شمسی سه هزار و پانصد و پنجاه ( ۳۵۵۰ ) مبلغ مذهبی يعنی آخوند های وابسته به فرقه ضاله حاکم و نوچه آخوندهــای جاهل برای ترويج خرافات رافضی و گسترش فرقه « روافض» در سرزمين بلوچستان فعاليت داشته انـد.
فرستادن گله وار مبلغين مذهبی بطور رسمی و غيررسمی از شهرهای شيعه نشين به بلوچستـــان ، تبليغات مذهبی از طريق مطبوعات، رسانه های دولتی، راديو و تلويزيون رسمی، ناديده گرفتن حق آزادی مذهب، عدم استخدام متقاضيان شغلی از اهل تسنن در ادارات دولتی؛ توهين آشکار به عقايد مذهبی مردم بلــوچ،

گنجاندن خرافات آخوندی در برنامه های «آموزش و پرورش» در بلوچستان اشغالی، ساختن مساجد شيعی دردهات بلوچستان، تخريب ديوانه وار مساجد اهل تسنن، ترور و دستگيری رهبران مذهبی بلـــوچ، توهيـن مستقيم به علمای اهل تسنن از جمله اقداماتی رسمـی و دولتـی است که به هدف شيعه سازی مردم بلــوچ عملی شـده و می شونــد.
زمانيکـه فالانژهـای وارداتی، مهمانان نمک نشناس و هزاره های اجنبـی در قلب بلوچستــان يعنی در دزآپ ( ايرآپ) با شعارهای « مرگ بر سگ سنی» و « اولی و دومی و سومی ...» عربده کشان به جان و مال مردم بيگناه می افتند، زمانيکه در روستاهای سرباز و ايرندگان که يک نفــر شيعـه هم نداشته و ندارنـد امام جمعـه شيعـی وارداتی استخدام کرده اند وسعت جنگ مذهبی رژيم تمدن ستيز بيشتـر آشکار می شـود.سياستهـای فاشيستی و عملکرد قلدرانه حکام تهران به سرکردگی خامنه ای جـلاد جنايتی بزرگ و بيسابقه بر عليه بشريت است. سنـی ستيـزی و بلوچ ستيزی وحشيگرانه باندهای تبه کار دولتی در بلوچستـان اشغالی برنامه ريزی شده است و با حمايت همه جانبه فرقه حاکم « روافض» و دستـگاه حاکـم با تمام قوا در جريان است.

در جوامع متمدن بشری هيچ اجباری در دين و عقيده نيست. قوانين کشورهای متمدن با توافق و پيروی از بيانيه جهانی حقوق بشربه عقايد مذهبی مردم احترام می گذارند. هيچ کس به رد يا قبول عقيده يا مذهبی خاص مجبور نمی شود.
فرقه ضاله ( خمينی ـ خامنه ای ) متشکل از آخوندهای رافضی قماشی فوق العاده ضدبشری و تاريک انديش، سپاه مافيايی مذهبی، سياستهای بدور از تمدن بشری و عملکرد باندهای فاشيستی در بلوچستان بزرگترين بازدارندگان پيشرفت و ترقی جامعه ما هستند.
در حاليکه به ارزشهای انسانـی، وجود وحقوق مردم بلـوچ، هويت ملی بلوچ، زبان اصيل بلوچی، عقايد مذهبی ما، علمای اهل تسنن، حقوق بنيادی بشری در بلوچستان اشغالی ذره ای احترام قائل نيستند و با مقوله « احترام به خويش و ديگران» کاملا بيگانه اند خود را طلبکارانه « متمدن و با فرهنگ» هم جا می زننـد.
.... چيزی جز توحش، کشتار ، دستگيری مخالفان، شکنجه، اعدام مخفيانه و در ملاءِ عام، غارتگری، کشتار دسته جمعی، چپاولگری، تماميت خواهی مطلق، استبداد مطلق، تبعيض های آشکار ملی و مذهبی، تمدن ستيزی، دشمنی با بشريت و کينه توزی با ارزشهای انسانـی نيست. بلــوچ در بلوچستــان غربـی، کورد در کوردستـــان شرقــی، عرب در الاحـــواز، تورکمن در تورکمنستـــان جنوبــی، تورک در آذربايجـان جنـوبــی و لـُرها در لرستـــان بهـای جبران ناپذيری برای تحمل « فرهنگ و تمدن» کذايی فاشيستهای پارس و فرقه ضاله حاکـم پرداخت کرده اند. بهايی بس گران که يک بخش آن صدها هزار قربانـی و بخش ديگر آن محروم نگه داشته شــدن از حقوق ابتدايی بشری ، پيشرفت اقتصادی و رفاه اجتماعـي بوده است.