Skip to main content

با عرض ادب واحترام خدمت آقای

با عرض ادب واحترام خدمت آقای
بهمن موحدی(بامدادان)

با عرض ادب واحترام خدمت آقای ناصر کرمی گرامی
جناب کرمی گرامی برخی از مقالات شما که فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک وپان عرب را مفتضح وافشاء می کند بسیار عالی وآموزنده است وبندۀ حقیر به شخصه از این دست مقالات شما بسیار استفاده می کنم اما شوربختانه وبا کمال تاسف در برخی دیگر از مقالات شما تبلیغات ضد ترکی وضد عربی موج می زند و از آن برداشت نژاد پرستی آریایی می شود. جناب کرمی گرامی شما نسبت به ترکها وعربها(مخصوصاً ترکها) بسیار بدبین هستید و برادرانه به شما استاد بزرگوار عرض می کنم برای وجهۀ خوتان هم شده قدری در مواضع خود تجدید نظر بفرمایید.
جناب کرمی گرامی ، ترکها وعربها همسایگان ابدی ما ایرانیان وکردها هستند وما باید با ترکها وعربها روابط نزدیک وبرادرانه و همزیستی مسالمت آمیز داشته باشیم.
در ضمن جناب کرمی گرامی در بوجود آمدن داعش وادامه حیات آن ، رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی

نقش اساسی داشته ودارد ، اخیرا فرد تروریستی وابسته به داعش به نام ابوتراب در کویت دستگیر شده واعترافاتی جالب داشته است این داعشی اظهار داشته است که یکبار شاهد ملاقات سران بلندپایۀ داعش با عناصر اطلاعاتی رژیم جمهوری اسلامی بوده است.
درمورد رابطۀ داعش ودولت اسلام گرای اردوغان نیز نمی توان با قاطعیت گفت که دولت اردوغان وداعش باهم رابطه دارند، رابطه دولت اردوغان وداعش را نه می توان تایید کرد ونه می توان رد کرد اما به طور قطع این موضوع در آیندۀ نزدیک به طور کامل روشن خواهد شد.
جناب کرمی گرامی ما مخالفین رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی که آرزویی جز آزادی وخوشبختی خلق شریف ومظلوم ایران نداریم باید هر گونه افکار نژاد پرستی آریایی و افکار ضدترکی وضد عربی را از خود دور کنیم.
با آرزوی سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی و آزادی خلق در زنجیر ایران
با آرزوی موفقیت برای شما استاد بزرگوار