Skip to main content

دوست عزیز من اقبالی گرامی، به

دوست عزیز من اقبالی گرامی، به
بهمن موحدی(بامدادان)

دوست عزیز من اقبالی گرامی، به هیچ وجه این خبر صحت ندارد، در ضمن نباید به سخن پراکنی های این عنصر مشکوک علیرضا نوری زاده استناد کرد این فرد نسبت به مجاهدین غرض ورز است وضدیت هیستریک نسبت به آنها دارد، این خبر فقط از طرف نوری زاده اعلام شده است وهیچ کدام از منابع خبری اشاره ای کوچک نیز به این خبر نداشته اند.
امیر ترکی الفیصل خطاب به مریم رجوی گفته است: «" وشما خانم مریم رجوی ، شما ومسعود رجوی، نبرد ومبارزه تان با سرطان خمینی در تاریخ ایران برای نسل های بعدی هم چون حماسه های شاهنامۀ فردوسی، اسطوره خواهد شد"»
امیر ترکی الفیصل در سخنانش از کلمۀ مرحوم برای مسعود رجوی استفاده نکرده است.
اقبالی عزیز، ما مخالفین رژیم جمهوری اسلامی که به جمهوری سکولار دموکرات به عنوان تنها آلترناتیو پس از سرنگونی رژیم اعتقاد داریم باید به سمت اتحاد پیش برویم ونه تفرقه. مریم رجوی وشورای ملی مقاومت نیز

به جمهوری سکولار دموکرات به عنوان تنها آلترناتیو اعتقاد دارند. ما لائیک ها و کمونیستها وسکولار دموکراتها ولیبرال ها ومجاهدین وسوسیالیستها وملی گراها باید در یک صف قرار بگیریم ودست در دست هم بگذاریم وهمچنین مرزبندی روشنی با مرتجعین سلطنت طلب ورضا پهلوی چی ها و فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک وپان عرب داشته باشیم واین مزاحمین را که خاری در چشم اپوزیسیون هستند از خود برانیم.
به امید پرپایی جمهوری نوین ایران که بر اساس اصول لائیسیته وسوسیال وسکولار دموکراسی باشد.
سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی به دست خلق شریف ایران نزدیک است
با ایمان به پیروزی راهمان.