Skip to main content

اولین تلاشها برای ورود بلوچها

اولین تلاشها برای ورود بلوچها
Anonymous

اولین تلاشها برای ورود بلوچها به جغرافیای ایران برمی گردد به دوره قاجار که با شجاعت تورکان قاجار جلوی آنها گرفته شد و تنها خلا قدرت بین قاجار و پهلوی بود که پای تعدادی بلوچ به نواحی دورافتاده ایران باز شد و همینطور خلا قدرت سال 57 . بلوچها به شیعه ها می گویند قاجار! و این را لفظی توهین آمیز می دانند این بخاطر زخم شمشیری است که از تورکان قاجار خورده اند
تورکان نیازی به اتحادبا بلوچ و ملوچ و کرد و عرب و ... ندارند. تورک در طول تاریخ خود اختیاردار سرنوشت خود بوده .برای حل موضوع ملی تورکها اتحاد با بلوچ و عرب و کرد مهاجر که خیلی هایشان همین الان هم بی شناسنامه هستند و دولت دارد به آنها قاچاقی شناسنامه می دهد در شان تورکها نیست. بلوچها الان مسئول بیشتر قاچاق مواد مخدر و ورود مهاجر افغانی و پاکستانی هستند همین چند روز پیش مگر یکی از رهبران طالبان افغانستان در سیستان بلوچسان دستگیر نشد؟

درضمن خیلی از کسانیکه اینجا به اسم تورک با اسامی تورکی کامنت می کزارند اصلا تورک و تبعه ایرانی نیستند بلکه وهابی و مزدوران خارجی وهابیها هستند و پشت نام تورک بدنبال راه انداختن جنگ شیعه سنی هستند و با فارس و ایران بخاطر کینه مذهبی دشمنی می کنند و ما تورکها را می خواهند هیزم این آتش کنند.