Skip to main content

نژادپرستی شاخ ودم نداردکه یک

نژادپرستی شاخ ودم نداردکه یک
Anonymous

نژادپرستی شاخ ودم نداردکه یک عده بتوانند ببینند
نژادپرستی یعنی انتقال کنسانتره مس سون گون قره داغ ورزقان به کرمان درحالی که مردم آن منطقه ازبیکاری مهاجرت می کنند
نژادپرستی یعنی انتقال خاک رسی چینی وکاشی سرامیک اززنو ودیگرنقاط آزربایجان به یزدوسمنان واصفهان
نژادپرستی یعنی توسط آیت الله تهرانی گفته شودکه زبان رسمی جهنم ترکی ، کسی که می خواهد برود به بهشت نباید ترک بلدباشد. نژادپرستی یعنی که در رسانه های دولتی هر روزهرساعت مدام به ترکها توهین شود درفیلم ها زبان تمام دوزد وقاتل ودشنامها به ترکی است

نژادپرستی یعنی :
امام جمعه ورزقان در خطبه های نماز جمعه گذشته گفت: ۴۰ درصد ذخایر مس کشور در شهرستان ورزقان قرار دارد که با توجه به این حجم برخورداری شهرستان از ذخایر معدنی، ورزقان در مقایسه با دیگر شهرستان‌های معدنی کشور چون رفسنجان و شهر بابک در استان کرمان بسیار است.
وی عوامل محرومیت ورزقان را عدم استقرار کارخانه‌های ذوب و پلایش و صنایع پایین دستی مس در شهرستان عنوان کرد و افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارات و یا مسئولین شرکت ملی مس ایران باید پاسخگو باشند که چرا در کرمان انواع صنایع مرتبط با مس گسترش یافته ولی در ورزقان شرکت مس از انجام کوچتکرین امور به نفع منطقه و مردم منطقه خودداری می‌کند.

وی با انتقاد از دید منفی و حقارت آمیز شرکت مس به شهرستان ورزقان، خواستار تغییر نگرش این شرکت در جهت توسعه شهرستان ورزقان شد و کمک‌های ناچیز معدن مس سونگون به شهرستان را مایه تاسف خواند.

وی گفت: متاسفانه عده با بهانه‌های مختلف که ذوب و پالایش آن در شهرستان مقرون به صرفه نیست می‌خواهند کنسانتره مس سونگون را به کرمان انتقال دهند که اینگونه حرکات و فکرها ظلم و خسارت بزرگ به مردم منطقه خصوصاً ورزقان است.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرده بود که مردم شهرستان چند سال است در خصوص این معادن متحمل آسیب اجتماعی و خسارت‌های جانی، آلودگی زیست محیطی شدند که در جریان آن حتی نابودی جنگل‌های بکر ارسباران هم رقم خورده است.