Skip to main content

آقا یا خانم امپراتوری دروغ ،

آقا یا خانم امپراتوری دروغ ،
Anonymous

آقا یا خانم امپراتوری دروغ ، خیلی ها قبل از شما تلاش کردند این روزنۀ کوچک روشنگری را ببندند ، خیلی ها سعی داشتند این محل تمرین دمکراسی را از ما بگیرند ، ولی به همت خود آقای کیانوش توکلی ساقط شده فرار را بر قرار ترجیح دادند. به نظر من شما نیز نخواهید توانست ایران گلوبال را به یک طرف صوق داده و یا به نفع یک خواستۀ مشخص عوض کنید. اینجا ایران گاوبال هست ، ناشر صدای بلوچستان فقیر ، بلند گوی کردستان زخمی ، تریبون آذربایجان در زندان هست ، اینجا جبهۀ وسیع بیان اندیشه و حافظ گفتمان سالم می باشد.اگر بلوچ اینجا فریاد نزند، اگر کرد در اینجا درد دل نکند،اگر آذربایجانی در اینجا از پلاتفرم صلح و انتگراسیون خود سخن نگوید پس در کجا باید حرف بزنند.آیا جائی را سراغ داری؟ لطفا آدرس.....؟؟؟؟؟

در آخر آقای توکلی باید بداند خیلی ها دلشان می خواهد آدم دمکراتی باشند ،خیلی ها دوست دارند در برابر دیگر اندیشان انعطاف داشته باشند. ولی متاسفانه داشتن تعصب بیجا ، وابستگی تعلقاتی این امکان را از آنها سلب کرده است.
بنظر من آقای توکلی با تمام وجود از سختی های این راه طولانی آگاه هستند او جهت رسیدن به راه حل نهائی در ایران ، ارزش والا را به صلح ، و اصل دمکراسی که تضمین کنندۀ حقوق انسانیست می دهد . او به درستی می داند نجات ما در گفتمان سالم هست که برای رسیدن به آن مقام رنجهای بسیاری باید کشید متحمل افتراها و ناروائی های بسیاری باید بود.
متاسفانه شیوۀ روشنگری آقای توکلی و خود شخص آقای توکلی در ایران مخصوصا در جامعۀ فارس جزئ اولینهاست . این پدیده برای آقای توکلی افتخار می باشد که خود بنده از وجود همچنین اشخاصی در جامعۀ ما بسیار خوشحال هستم .من امیدوارم در آینده نیز این شخص جزء اولینها باشد، اما حقیقت امر این هست در جوامع ما آدم های واقعا دمکرات خیلی خیلی کم هستند.