Skip to main content

از عنصر مشکوکی مثل امین موحدی

از عنصر مشکوکی مثل امین موحدی
بهمن موحدی(بامدادان)

از عنصر مشکوکی مثل امین موحدی بیش از این انتظاری نیست، به این امین موحدی به هیچ وجه نباید اطمینان کرد، نوشتۀ او بر علیه سازمان مجاهدین خلق ایران ، کپی نوشته های رسانه های رژیم مانند کیهان حسین بازجو وخبرگزاریهای وابسته به سپاه پاسداران ضد خلقی است.
امین موحدی زمانی که تازه اسمش مطرح شده بود و وارد گود سیاست شده بود مواضعی ایران دوستانه (به دروغ) داشت و به مرتجعین سلطنت طلب ورضا پهلوی چی ها وجوجه فاشیستهای شاه اللهی نزدیک شده بود اما مدتی بعد امین موحدی در قامت یک پان ترک ونفرت پراکن ضد ایرانی وتجزیه طلب ظاهر شد.
امین موحدی وابسته به جریانی است (قوم پرستی وطایفه گرایی ترکی آذری) که ایده آل ترین جریان برای امثال اوست. برای امین موحدی جریانی شایسته تر از پان ترکیسم وجود ندارد. بهترین جا برای عرض اندام فردی هم چون او با ویژگیهای خاص اش پان ترکیسم است.

امین موحدی به عنوان یک پان ترک نه به دانش وسوادی احتیاج دارد ونه صبغۀ مبارزاتی ونه پایگاه اجتماعی.
مواد لازم برای تهیۀ یک پان ترک هم چون او: نفرت پراکنی، فحاشی، فرصت طلبی وکلاشی است. همگی این ها شایستۀ امین موحدی است.
امین موحدی در میان پان ترکها می تواند خوش بدرخشد وبه واقع شخصی هم چون او نماد دورویی ، بی ثباتی شخصیت، دروغ گویی وکلاهبرداری سیاسی است که هم به درد فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک می خورد وهم به درد رژیم جمهوری اسلامی.
آقای دکتر گلمراد مرادی سخن درستی گفتند، منظور ایشان این بود که ما اگر مخالف صد در صدی مجاهدین هم باشیم وانتقادات زیادی نسبت به آنها داشته باشیم نباید با ادبیات سران ومزدوران ورسانه های رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی ، مجاهدین را خطاب قرار بدهیم.
گرامی باد یاد تمامی جانباختگان راه آزادی وبرابری از خطۀ قهرمان آذربایجان ایران مانند مجاهدین خلق محمد حنیف نژاد، سعید محسن، علی باکری، موسی خیابانی و حسین ابریشم چی.
درود بر هموطنان ترک آذری