Skip to main content

با سلام خدمت آقاى محمد رضا

با سلام خدمت آقاى محمد رضا
Anonymous

با سلام خدمت آقاى محمد رضا روحانى ، با عرض ادب و احترام ، بدينوسيله از جنابعالي با بت انتقاداتى كه در هنگام جدايي شما از شوراى ملى مقاومت ، به قلم اينجانب در صفحه فيس بوك شما و دكتر قصيم نوشته شده بود ، از صميم قلبم عذر خواهم مى كنم . بعد از جدايي شما دو بزرگوار و تحقيقاتى كه از سال ٨٥ از دو رويي و رفتار مستبدانه و خارج از أنصاف در تشكيلات رجوى را شروع كرده بودم . و مواردي نظير كشتار اشرف و ناتواني رجوى و تشكيلات در حفظ جان مجاهدين بي سلاح و بي پناه ، من و برخى از دوستان و خانواده از اين سازمان جدا شديم . و تابحال فرصتي پيش نيامده بود تا از انتقادات هر چند معدبانه ام و اينكه شما دو بزرگوار چرا در آستانه گردهم آيى پاريس و ...از شورا جدا شديد بود. من در دوران عضويت و هواداري ٣٠ ساله ام در اين سازمان ، در زندان و بيرون ، هيچگاه پا برؤى اخلاق و انسانيت نگداشته ام . و همين خصوصيات من هم

عامل جدايي ام از اين سازماني شد . كه رجوى آنرا تبديل به ملك طلق خود و مشتى افراد كوته بين و مغرض و مستبد و چاپلوسى نظير محمد أقبال كرده بود . خصوصا امروز مصاحبه تان را در تلويزيون ميهن ديدم . و واقعا دلم بدرد آمد . از آنجايي كه من هم بعد از جدايي از سازمان ، از طرف تشكيلات رجوى متهم به مزدوري وزارت اطلاعات شده و مى شوم . و حدود دو ماه پيش هم در لندن يكى از هوادار ها با ديدن من گفت كه مىًگويند شما به ايران رفته اى ، من هم با تعجب گفتم ، كه اشكالىً ندارد . تشكيلات رجوى قبلا مارا برادر مجاهد آشتى ناپذير و قدرتمند خطاب مى كردند . خصوصا در دوران زندان ٧ ساله و شهادت برادر و خواهر و مادرم . ولى حالا بعد از جدايي از اين سازمان ، در عرض دو روز تبديل مى شويم به مزدوران رژيم .
به ايشان گفتم كه اصلا برأى من مهم نيست كه اين تشكيلات خود محور وًمطرود چه مى گويد . مهم اين است كه احساس غرور مىًكنم كه تسليم ديكتاتور هايي نظير خمينى و رجوى نشده و نخواهم شد. تاريخ آينده ثابت خواهد كرد كه چه كسي مزدور بوده است . در هر حال آرزوى سلامتى و شادكامي شما و دكتر قصيم را دارم . پايدار باشيد.