Skip to main content

می پرسد چرا خلبانها بلوچ یا

می پرسد چرا خلبانها بلوچ یا
Anonymous

می پرسد چرا خلبانها بلوچ یا عرب یا کرد نیستند خوب اینها همین الان هم اکثرا بی سواد هستند و سبک زندگی عشیره ای آنها امکان تحصل ابتدایی را هم برایشان سخت کرده است همین بلوچها تا حالا چندین معلم را ترور کرده اند. بعلاوه اگر اینها خلبان شدن چه تضمینی هست تحت تاثیر مولویهای مرتبط با وهابیت عربستان هواپیما را به سبک 11سپتامبر به ساختمانی نکوبند و ملت را به کشتن ندهند. از جانمان سیر نشده ایم که به عرب و بلوچ و کرد سنی خلبانی یاد بدهیم همین یارانه و امنیت ایران را غنیمت شمرده زیاده خواهی نکنید که سرنوشت افغانستان و عراق و سوریه و فلسطین در انتظارتان است.
در کل کمتر از 5 درصد جمعیت ایران سنی هستند.چندعرب سنی در سواحل جنوبی ایران هستند که همه مهاجران اماراتی از دوره قاجار هستند که زمینها را از قاجار برای چرای شترها اجاره کردند و بعد هم با سواستفاده از انتقال حکومت از قجر به پهلوی ماندگار شدند

خیلی ناراحت هستید به پاکستان یا جنوب عراق یا امارت یا قندیل یعنی همانجایی که از آنجا آمده اید برگردید.
برای ما ترکها، عربها و بلوچها و کردهای سنی - وهابی خطرناکترین دشمنان هستند. بجرم شیعه بودن ما را کشتار خواهند کرد همین ترکیه بخاطر مساله شیعه و سنی از ترکمنهای شیعه عراق دفاع نکرد و پشت باکو را خالی کرده و دست رد به اتحاد ما می زند.