Skip to main content

به جوجه فاشیست شاه اللهی

به جوجه فاشیست شاه اللهی
بهمن موحدی(بامدادان)

به.... فاشیست شاه اللهی منصور حکمت!!!
آقای ....سلطنت طلب، اول اینکه ذره ای اخلاق داشته باش وبا اسم زنده یاد منصور حکمت بنیانگذار حزب کمونیست کارگری ایران کامنت ننویس، بهتر است با اسم جنایتکاران رژیم منحوس شاه خائن مثل پرویز ثابتی و نعمت الله نصیری و مهدی رحیمی کامنت بنویسی که عاشقشان هستی یا با اسم شاهزاده ارتجاع رضا پهلوی که آرزوی باز گشت دوباره به ایران را به ... می برد.
البته احتمال دارد تو طرفدار رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی باشی وبا ادعای سلطنت طلبی وارد گود شده ای مثل امید دانا که ادعای سلطنت طلبی دارد ولی کاملا خط وزارت اطلاعات را پیش می برد وبه تمام مبارزین ونیروهای اپوزیسیون چپ و راست حمله می کند. تو هم ضدیت هیستریک وعجیبی با مبارزین ورزمندگان چپ وسازمانهای پرافتخار چریکهای فدایی خلق ایران ومجاهدین خلق ایران داری.

آقای سلطنت طلب ویا احتمالاً طرفدار جمهوری اسلامی، بنده یک سوسیالیست میهن پرست هستم و نژاد پرستی و تحقیر دیگر نژاد ها وقومیتها وملیتها در تفکر من جایی ندارد من به هیچ یک از نژاد ها وقومیتها وملیتها توهین نمی کنم واز شوونیسم متنفرهستم.
تو به دروغ می گویی بنده به هموطنان ترک آذری توهین کرده ام که البته خودت هم می دانی داری حرف بی ربطی می زنی وداری اتهام وارد می کنی. ضرب المثل "خدا خر را شناخت شا خ بهش نداد" معنی دارد ودر مورد افرادی است که اگر قدرت داشتند نفس خلق را می گرفتند وخلق را بیچاره می کردند و امان می بریدند. بنده عاشق هموطنان ترک آذری خود هستم چطور می توانم به هموطنان شریف خود توهین کنم. مادر من اصالتی خلخالی دارد وخانواده مادری من ترک آذری هستند.
در ضمن من می دانم تو برای چه اینقدر به پر و پای من می پیچی، تو همانی هستی که با اسم من کامنت می گذاشتی وحالا که دیگر نمی توانی آن کار زشت را انجام بدهی مرتب به من حمله می کنی. در ضمن تو با اسمهای کامی و تورک سرافراز وقوچعلی و ریزبین و با اسم بنده و ایرانی کامنت می گذاشتی و حالا هم با اسم زنده یاد منصور حکمت کامنت می گذاری.
آقای کامی از این بی اخلاقی و موذی بازی دست بردار.