Skip to main content

به فاشیست تجزیه طلب پان ترک

به فاشیست تجزیه طلب پان ترک
بهمن موحدی(بامدادان)

به فاشیست تجزیه طلب پان ترک Azad
من هزاران بار دیگر هم می گویم که نژاد پرست تر، فاشیست تر، متعصب تر، خودخواه تر، خود بزرگ بین تر، مغرورتر، بی ادب تر وگستاخ تر از شما جماعت پان ترک تجزیه طلب گروه وتفکری در دنیا وجود ندارد. شما به قدری گستاخ وبی ادب هستید که مستقیم وغیرمستقیم به ایرانیان لقب سگ را می دهید به طور مثال جنابعالی در انتهای کامنتی که خطاب به بنده نوشته بودی غیر مستقیم به ایرانیان لقب سگ را دادی! مثلا می خواستی جواب من را بدهی، شما چون خودتان ذهن مریضی دارید وبی ادب وهتاک هستید فکر می کنید همه مثل خودتان هستند، ضرب المثل "خدا خر راشناخت شاخ بهش نداد" معنی دارد ودر مورد افرادی است که اگر قدرت داشتند نفس خلق را می گرفتند وامان می بریدند وخلق را بیچاره می کردند. مثلا می خواهی به من اتهام بزنی که من به هموطنان ترک آذری خود توهین کرده ام که خودت هم می دانی که من به هیچ وجه قصد توهین

نداشتم، من عاشق هموطنان ترک آذری خود هستم چگونه می توانم به آنها توهین کنم، مادر بنده اصالت خلخالی دارد وخانواده مادری من ترک آذری می باشند وپدرم نیز گیلک است.من یک سوسیالیست میهن پرست هستم وشوونیسم وناسیونالیسم افراطی وتوهین وتحقیر کردن دیگر قومیتها وملیتها در تفکر بنده هیچ گونه جایگاهی ندارد.
با شما به غیر از زبان زور با زبان دیگری نمی شود صحبت کرد وبعد از سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی با شما با قاطعیت وشدت انقلابی برخورد خواهد شد.
شما فاشیستهای پانترک تجزیه طلب رویای خونین بالکانیزه کردن ایران را در سر می پرورانید ولی بدانید این رویای خونین شما در واقعیت تعبیر نخواهد شد. خلق ایران به رغم تنشهای گاه به گاه همواره همزیستی مسالمت آمیز داشته اند و ایران ما هرگز شاهد کشتارهای نژادی وجنگهای قومی از آن دستی که مثلاً در بالکان ویا سودان جریان داشته نبوده ونخواهد بود.
اما طنز قضیه آنجاست که شما فاشیستهای پان ترک تجزیه طلب چهره فعال حقوق بشری به خود می گیرید وادای فعالین حقوق بشر را در می آورید که واقعاً خنده دار است، شما به غایت نژاد پرست وفاشیست هستید ومضحک تر آنجاست که شما در حالی به ناسیونالیستهای افراطی آریا پرست و پان ایرانیستها حمله می کنید که خودتان نمایندگان ارتجاعی ترین شکل ناسیونالیسم قومی ونژادی هستید.
شما فاشیستهای پان ترک تجزیه طلب آب به آسیاب آخوندهای ضد بشر وضد ایرانی می ریزید ودر خدمت منافع آنها هستید، در برهۀ قیام سراسری خلق ایران در سال 88 شما با تبلیغات وسیع وپخش اعلامیه ها در سطح شهرتبریز ودیگر شهرهای آذربایجان وتبلیغات در اینترنت با پشتیبانی وزارت اطلاعات ملاها ، مردم را از شرکت در قیام ودرگیری با مزدوران رژیم برحذر می داشتید وتبلیغ می کردید که این قیام ودرگیری دعوا بین فارسها است وبه ما مربوط نمی شود!!! شرم بر شما باد.
مردم دلاور وشریف تبریز در قیام 18 تیر سال 1378 سنگ تمام گذاشتند وبعد از تهران بیشتر درگیریها در تبریز بود ولی شما خائنین به میهن وخلق در برهۀ قیام سراسری خلق ایران در سال 1388 با همکاری وزارت اطلاعات رژیم بذر نفاق پاشیدید وتبریز قهرمان را به سکوت کشاندید ولی شما خائنین به میهن وخلق این را بدانید که در نبرد آخرین وقیام سرنوشت ساز خلق ایران در آینده نزدیک هموطنان دلاور تبریزی ما پا به پای دیگر هموطنانشان با رژیم مبارزه می کنند واین آخوندهای ضد بشر وضد ایرانی را سرنگون می کنند.
همانطور که بیش از این گفتم شما به غیر از ایجاد نفرت ولجن پراکنی کار دیگری نمی توانید بکنید وعددی هم نیستید، ولی اگر قدرت داشتید یک نفر فارس وکرد و ارمنی را زنده نمی گذاشتید به قول معروف "خدا خر را شناخت شاخ بهش نداد".
درود بر هموطنان ترک آذری
درود بر خلق ایران از فارس و ترک آذری وکرد ولر وبلوچ وگیلک وعرب و.......
نابود باد رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی
شرم باد بر فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک وپان عرب
پاینده باد ایران