Skip to main content

عجب! "هر آنکس که اقدام

عجب! "هر آنکس که اقدام
بهمن موحدی(بامدادان)

عجب! "هر آنکس که اقدام تروریستی شهر نیس فرانسه را محکوم نکند، کمونیست است"!!! آقای رشیدی قادی واقعا برای شما متاسف هستم، ضدیت هیستریک وعجیب شما با چپها باعث شده است که شما حرفهای مضحک وبیهوده وبی ربط بزنید، این کینه وضدیت وحشتناک شما نسبت به چپها به راستی از کجا سرچشمه می گیرد؟ شما در واقع نماد یک فاشیست سلطنت طلب شاه اللهی هستید و روی دست امثال سعید سکویی ها زده اید. چرا جنابعالی تروریسم دولتی رژیم منحوس شاه خائن را محکوم نمی کنید چرا تروریست تمام عیاری مثل پرویز ثابتی جنایتکار را محکوم نمی کنید که در فروردین سال 54 نه تن از بهترین فرزندان خلق ایران را(دلاوران فدائی ومجاهد و متفکر وتئوریسین بزرگ وقهرمان دلاور رفیق بیژن جزنی) در تپه های اوین به رگبار بست.

آقای رشیدی قادی تلاش بیهوده نکنید و آدرس غلط نیز ندهید، این بنیادگرایی و تروریزم اسلامی که امروز فاجعه آفریده و کل جهان را به خون نشانده است برمی گردد به سال 1332، کودتای ننگین 28 مرداد 32، شاه خائن محمدرضا پهلوی به دستور امپریالیسم انگلیس و آمریکا وبا کمک آخوند مرتجع وکثیف کاشانی(پدر فکری جمهوری اسلامی) و خائنین ارتشی ولمپن هایی مثل شعبون بی مخ ورمضون یخی وطیب بر ضد دولت ملی دکتر مصدق کودتا کرد وزمینه ساز قدرت گرفتن خمینی خون آشام در سال 57 شد ونتیجۀ قدرت گرفتن خمینی خون آشام در سال 57، باعث پیدایش بنیاد گرایی وتروریزم اسلامی چه از نوع سنی وچه از نوع شیعه شد. اگر شاه خائن به دکتر مصدق خیانت نمی کرد، خمینی در سال 57 به قدرت نمی رسید وتروریزم اسلامی هم به وجود نمی آمد.
آقای رشیدی قادی/ تلاش مضحک شما برای بدنام کردن چپها واینکه می خواهید تروریزم اسلامی را به جنبش های رهایی بخش مارکسیستی گره بزنید مرا یاد آن جاسوس ونفوذی وزارت اطلاعات می اندازد (در لباس سلطنت طلب) که کتاب مضحک وخنده دار "رفیق آیت الله" را منتشر کرده است و به خیال خودش می خواسته امپریالیستهای غربی را در به قدرت رساندن خمینی خون آشام بی تقصیر نشان بدهد واذهان عمومی را منحرف کند وکنفرانس گوادلوپ را انکار کند وتمام تقصیرها را به گردن اتحاد جماهیر شوروی بیاندازد واینطور وانمود کند که اتحاد شوروی خمینی خون آشام را به قدرت رسانده است و حتی خامنه ای را برای جانشینی خمینی تربیت کرده است وخامنه ای در دانشگاه پاتریس لومومبا تحصیل کرده است!!!!
آقای کیانوش رشیدی قادی، خیالتان راحت باشد رضا پهلوی هیچ شانسی برای تصاحب قدرت سیاسی در آینده ندارد.
در ضمن آقای رشیدی قادی این را نیز بدانید که تمامی کمونیستها و سوسیالیستها و چپگرایان جهان این حادثۀ درد ناک تروریستی را با صدای رسا محکوم خواهند کرد.
جاودان باد یاد شهدای به خون خفتۀ خلق ایران ، دلاوران حمید اشرف و محمد حنیف نژاد و صمد بهرنگی ومهدی رضایی و رضا رضایی
شرم باد بر سلطنت طلبان ورضا پهلوی