Skip to main content

با ابراز همدردی با بازماندگان

با ابراز همدردی با بازماندگان
بهمن موحدی(بامدادان)

با ابراز همدردی با بازماندگان این حادثۀ تروریستی وتاسف عمیق از این واقعۀ دهشتبار ومحکومیت شدید این عمل تروریستی شنیع وابراز همبستگی با ملت بزرگ فرانسه.
واقعیت اینست که سیاستهای خصمانه ومداخله جویانه ومخرب دولتهای امپریالیستی غربی علیه کشورهای جهان سوم مخصوصاً کشورهای خاورمیانه در دوران جنگ سرد به بهانۀ واهی و دروغین مقابله با اتحاد جماهیر شوروی عامل به وجود آمدن این فجایع در جهان است وامروز تروریزم اسلامی به قلب دنیای غرب نیز کشیده شده است که مقصر اصلی آن خود دولتهای غربی می باشند.
امپریالیسم آمریکا و دولتهای غربی باید 63 سال قبل را به خاطر بیاورند که به بهانۀ مقابله با اتحاد شوروی طرح کودتا علیه دولت ملی دکتر محمد مصدق را ریختند ومصدق را با کمک شاه خائن سرنگون کردند وکودتای ننگین 28 مرداد زمینه ساز قدرت گرفتن اسلامیون وخمینی خون آشام در سال 57 شد.

امپریالیسم آمریکا ودولتهای غربی باید سال 1979 و کنفرانس گوادلوپ را به خاطر بیاورند که بی شرمانه طرح به انحراف کشاندن انقلاب ضد سلطنتی خلق ایران را می ریختند وبر سر به قدرت رساندن خمینی خون آشام به توافق رسیدند ومانع قدرت گرفتن نیروهای چپ ودیگر نیروهای مترقی و ملی شدند.
دولت آمریکا وغربی ها باید جنگ داخلی افغانستان را به خاطر بیاورند که با همکاری آخوندهای حاکم بر ایران ودیگر دول ارتجاعی منطقه علیه دولت قانونی و مشروع دکتر نجیب الله توطئه کردند ونجیب الله شهید شد وافغانستان را به فلاکت کشاندند وتقدیم وحوش سلفی اسلامی کردند.
دولت آمریکا وغربی ها باید سال 2003 و آن حملۀ احمقانه وجنون آمیز به عراق را به یاد بیاورند که باعث شد عراق به دست آخوندهای حاکم بر ایران وهمچنین گروههای سلفی تکفیری سنی بیفتد.
این سیاستهای مخرب غرب در خاورمیانه که بدان اشاره شد باعث به وجود آمدن این وضعیت وحشتناک، وسر بر آوردن وحوش تروریست اسلامی شیعه وسنی شد که امروز دامان خود غربی ها را نیز گرفته است. تازه اینها فقط گوشه ای از دخالتهای مخرب غرب بود ، غربی ها نقاط دیگری از جهان را نیز به گند وکثافت کشاندند مثل آمریکای لاتین وکشوراندونزی در شرق دور که دخالت غربی ها باعث سقوط سوکارنو وقدرت گرفتن آدمخواری وابسته به غرب به اسم سوهارتو در اندونزی شد.
یک نکتۀ مهم دیگر اینکه خود کشورهای غربی با قاطعیت وشدت با تروریستهای اسلامی برخورد نمی کنند، برخورد با مراکز تبلیغاتی تروریستهای اسلامی نیز از اولویت های مبارزه با تروریسم است، امروزه ما در غرب شاهد رشد قارچ گونه مساجد ومراکز اسلامی هستیم وخود این مراکز باعث پرورش تروریستهای اسلامی می شود وباعث تغذیه فکری آنها، رژیم جمهوری اسلامی ایران نیز در اروپا مراکز اسلامی ومساجد زیادی را ساخته وبرپا داشته است وافکار سمی خود را که همان فرقه گرایی شیعی باشد تبلیغ می کند. امروزه در اروپا، مردان افراطی مسلمان با کلاه عرق چین وسر تراشیده وریش بلند وبدون سبیل وزنانشان با پوشیه وچادر چاقچول آزادانه در خیابانها جولان می دهند که نباید بدین گونه باشد واینها همه از ضعف وعدم برخورد دولتهای اروپایی می باشد.
باری، با قدرت گرفتن خمینی خون آشام در ایران با کمک دولتهای غربی وربودن انقلاب ضد سلطنتی خلق ایران توسط او، بنیاد گرایی وتروریزم اسلامی متولد شد وتازمانی که رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی سرنگون نشود وخلق ایران آزاد نشود تروریزم وبنیاد گرایی اسلامی نیز ادامه خواهد داشت وهمچنان قربانی خواهد گرفت. بنیاد گرایی وتروریزم اسلامی با روی کار آمدن رژیم جمهوری اسلامی متولد شد و با سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی نیز خواهد مرد. باید سر افعی تروریزم وبنیاد گرایی اسلامی را در تهران و در بیت خامنه ای جنایتکار کوبید وبه زودی خلق شریف وقهرمان ایران سر این افعی را(رژیم جمهوری اسلامی) به دیوار خواهند کوبید.