Skip to main content

با نظر جناب اقبالی گرامی

با نظر جناب اقبالی گرامی
بهمن موحدی(بامدادان)

با نظر جناب اقبالی گرامی کاملا موافق هستم، اردوغان اسلامگرای دیکتاتور پان ترک، انتقام سخت و وحشیانه ای را از نظامیان میهن پرست ولائیک ترکیه می گیرد و جوی خون راه می اندازد وبا دیگر گروههای مخالف خود وغیر نظامی که هیچ نقشی در کودتا نداشتند نیز تصفیه حساب می کند. وقتی فیلمها و عکسهای دستگیری، ودستبند زدن به نظامیان میهن پرست ولائیک ترکیه توسط پلیس آن کشور را مشاهده کردم بسیار متاثر شدم، این پلیس ترکیه کاملا وابسته به اردوغان اسلامگرا است وبرای اردوغان مزدوری می کند و شبیه ارگان های سرکوبگر بسیج وسپاه آخوندهای حاکم بر ایران است.
آن دسته از مردم ترکیه که به طرفداری از اردوغان اسلامگرا به خیابانها ریختند ومزاحم نظامیان میهن پرست ولائیک شدند، اشتباه بزرگی را مرتکب شدند وحماقت کردند و تاوان اشتباه بزرگ خود را خواهند پرداخت، اردوغان وحزبش گام به گام کشور ترکیه را اسلامیزه می کنند

این اردوغان سیاستمدار بسیار مرموزی است، او به دروغ می گوید به اصول لائیسیته وسکولار دموکراسی باورمند است در صورتی که کوچکتری اعتقادی به این اصول ندارد ودر سر رویای خلافت اسلامی عثمانی را می پروراند. من مطمئن هستم اگر اردوغان وحزبش همچنان بر ترکیه حکم برانند روزی خواهد رسید که خودروهای گشت ارشاد پلیس امنیت اخلاقی اردوغان در خیابانهای آنکارا واستانبول جولان می دهند ودختران وپسران ترک را دستگیر می کنند.
ملت بزرگ ترکیه باید از وضعیت فلاکت بار ما ایرانیان عبرت بگیرند وببینند این آخوندهای بی همه چیز وقرون وسطایی چه بلایی بر سر ما ایرانیان آورده اند، ما ایرانیان مظلومانه مایۀ عبرت همگان شده ایم. ملت بزرگ ترکیه نباید بگذارند اردوغان وحزبش جمهوری ترکیه را تبدیل به جمهوری اسلامی ترکیه کنند و باید مدافع نظامیان میهن پرست ولائیک باشند.
ضروری است در ترکیه جبهه واحد و مشترکی از احزاب ونظامیان لائیک و گروههای کمونیستی وسوسیالیستی وچپگرا واحزاب کردی و حتی سازمان انقلابی ورهایی بخش پ ک ک بر ضد اردوغان وحزبش تشکیل شود، بله حتی با پ ک ک
این جبهه در صورتی پیروز خواهد شد که با کردها ائتلاف کند وامتیازات ویژه ای به خلق کرد بدهند و نظامیان ترکیه نیز باید از دشمنی با خلق کرد دست بردارند وافکار متعصبانه وکرد ستیزی را از خود دور کنند. زمانی که خلق کرد در ترکیه به خودمختاری ویا حتی به استقلال برسد، کشور ترکیه نیز دموکرات تر خواهد شد و در پی آن بیشتر پبشرفت خواهد کرد.