Skip to main content

به فاشیست پان ترک تجزیه طلب

به فاشیست پان ترک تجزیه طلب
بهمن موحدی(بامدادان)

به فاشیست پان ترک تجزیه طلب محمدرضا لوایی و عضو تک نفرۀ تشکیلات دروغین مقاومت ملی آذربایجان.
خلق کرد ایران و احزاب وگروههای مسلح اش بر عکس شما فاشیستهای پان ترک تجزیه طلب، همواره مبارزاتشان به نفع خلق ایران بوده وجدا از جنبش آزادیخواهی ایرانیان نبوده است، در طول این 38 سال حاکمیت ننگین جمهوری اسلامی، مبارزات خلق کرد ایران خواب را از چشمان آخوندهای ضد بشر وضد ایرانی ربوده است وخلق کرد ایران به کابوسی برای سران ومزدوران رژیم تبدیل شده است.
حال شما چی! شما فاشیستهای تجزیه طلب پانترک دقیقا برعکس احزاب کردی عمل کرده اید وهمواره به نفع رژیم اسلامی عمل کرده اید و آب به آسیاب این آخوندهای ضد بشر وضد ایرانی می ریزید، شماها اصلا در آن حد نیستید که به ملت کرد ایران حمله کنید.
شما فاشیستهای پانترک تجزیه طلب رویای خونین بالکانیزه کردن ایران را در سر می پرورانید ولی بدانید این رویای خونین شما

در واقعیت تعبیر نخواهد شد. خلق ایران به رغم تنشهای گاه به گاه، همواره همزیستی مسالمت آمیز داشته اند وایران ما هرگز شاهد کشتارهای نژادی وجنگهای قومی از آن دستی که مثلاً در بالکان ویا سودان جریان داشته نبوده ونخواهد بود.
حالا طنز قضیه آنجاست که شما فاشیستهای پانترک تجزیه طلب، چهره فعال حقوق بشری به خود می گیرید وادای فعالین حقوق بشر را در می آورید که واقعا خنده دار است، شما به غایت فاشیست و راسیست هستید. و مضحک تر آنجاست شما در حالی به ناسیونالیستهای افراطی آریا پرست و پان ایرانیستها حمله می کنید که خودتان نمایندگان ارتجاعی ترین شکل ناسیونالیسم قومی ونژادی هستید.
زنده باد خلق کرد ایران