Skip to main content

با سلام مجدد بخدمت آقای

با سلام مجدد بخدمت آقای
Anonymous

با سلام مجدد بخدمت آقای چنگائی ، از اینکه ما با خیلی از نظرات منحصر بفرد خود از ابتدا بهم نزدیک بودیم و حالا نزدیکتر شده ایم خوشحال هستم . ولی در مورد مسائل ترکیه یا سوء تفاهم وجود دارد یا اختلاف نظر که این بحث خوبی بین ما در فرصت بعد خواهد بود. اما در بارۀ حیرتی که سالها من مشغول آن هستم ، مطلبی را می خواهم بخدمتان عرض کنم.

بلی دوست عزیز آقای چنگائی ، حیرت از منابع تغذیۀ چپ های ایرانی ، مخصوصا چپ های آذربایجانیست ! باید خاطر نشان کرد بجزء آقای دکتر علی قره جه لو بقیه ماشاالاه بدون شک همگی یعنی پاوشالی مصرف کنندۀ تحلیل های آبکی بی بی سی ها هستند. متاسفانه چپ های ما
هر گز بخودشان زحمت نمی دهند از منابع بی طرف و بی غرض استفاده کنند باید بگویم که آماری که خود شما نیز در نوشته هایتان می آورید و با تمام اطمینان بش تاکید می کنید .جزء آنهاست ، باید دانست در مواقع استراری برای پیش بردن پرژه ای این آمار نادرست برای موج آفرینی دست کاری شده بکار برده می شوند ، متاسفانه چپ های ما با این موج های تصنوعی همراهی کرد و سوار آن می شوند غافل از این که آفرینندۀ این موج مقصد دیگری داشته است.هدف دیگری را نشانه رفته است.