Skip to main content

اتففاقا یکی از مشکلات جامعه

اتففاقا یکی از مشکلات جامعه
Anonymous

اتفاقا یکی از مشکلات جامعه ایران همین خنثی بودن رسانه ای حکومتی بویژه صدا و سیما می باشد اگر درباره مشکلاتی که شما کردها و بلوچها و عربها و سایر گروهه ای قومی با افکار متحجر و مردسالار و قبیله ای صحبت شود وضع مملکت ایران این نبود و ما ترکها مجبور به فرار کردن از هم وطنی زوری با امثال شماها نبودیم. خودش را با ما هم یکی می کند.
با شما کردها خیلی هم مدارا می کنند اینهمه توطئه و خیانت شما را برویتان نمی آورند تازه شما بی نام و نشانها را به لقب اصیل ترین ایرانیان مفتخر کرده اند!
چه زمان رسانه های ایران اینهمه ترور و همدستی با صدام و قاچاق و خشونت و ختنه زنان!( که ما ترکها تا همین چند وقت پیش اسمش را هم نشنیده بودیم) در بین شما کردها صحبت کرده اند. سرباز وظیفه ترک را ترور می کنید به اشغال خزنده سرزمنیهای آذربایجان ادامه می دهید و با فرافکنی از ملت حاکم طلبکارید که چرا شما را با

شلوار کردی نشان می دهد و برای مشروعیت دادن به ادعای باطل خود پای ما را هم به دعوا باز می کنید؟ که به ترک و کرد اهانت شده؟ خودتان را به ما نچسبانید که ما بیش از همه از دست شما شاکی هستیم. از دست ملت حاکم ( اگر وجودخارجی داشته باشد ) ما گله مندیم که چرا دست شما را باز گذاشته اند. دعوای ما با فارس ربطی به شما کردها و بلوچها و عربها ندارد که شماها خود یک پای مشکلات و معظلات و قاچاق و ترور و هزینه برای کشور هستید. منافه اقلیمک کردستان را به هزینه مردم داخل ایران تامین نکنید. همین الان هم آن اقلیمک تان با پشتیبانی ایران سرپا مانده وگرنه در برابر داعش دود شده بودید. البته ایران هم به دستور امریکا به شما کمک می کند حکومت مستقلی نیست.