Skip to main content

با تشکر از شما جناب خادمی

با تشکر از شما جناب خادمی
بهمن موحدی(بامدادان)

با تشکر از شما جناب خادمی عزیز وگرامی و احسنت به این قلم شیوا ومقاله های افشاگرانۀ شما هموطن بزرگوار ومبارز. جناب خادمی گرامی شما به درستی به این نکته اشاره کردید که:( "... همه مشکلات صنفی واجتماعی؛ ریشه سیاسی دارد وناشی از حاکمیت ولایت فقیه میباشد.") ومطمئن باشید آن روز دور نیست که خلق شریف و قهرمان ایران این ریشۀ منحوس را (حاکمیت ولایت فقیه) را می سوزانند.
در واقع اگر پس از انقلاب ضدسلطنتی خلق ایران در سال 57 یک حاکمیت دموکراتیک و سوسیال شکل می گرفت وخمینی خون آشام با کمک امپریالیستهای غربی رهبری انقلاب خلقی را مصادره نمی کرد، ایران ما، تبدیل به یک قدرت برتر در سطح آسیا وچه بسا در سطح جهان تبدیل می شد وخلق ما امروز در رفاه کامل زندگی می کرد. با توجه به استعداد های شگرف انسانی ما و وجود دختران وپسران نخبه ما و همچنین ثروتهای بیکران طبیعی سرزمین پهناورمان(معادن، نفت وگاز و...)

و طبیعت زیبا و وجود بناهای تاریخی که امکان در آمد فوق العاده زیاد ارزی از صنعت توریسم را برای ما فراهم می سازد ما می توانیم پس از سرنگون کردن رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی، میهنمان را به یک قدرت جهانی تبدیل کنیم و کاری کنیم که خلقمان در ردیف مرفه ترین مردمان جهان قرار بگیرند. پال کلب نیکوف(paul kleb nikov) نویسنده و محقق وکارشناس اقتصادی اهل روسیه که دوازده سال پیش به طرز مشکوکی در دفتر کارش به قتل رسید در کتاب معروف خود به نام " آیت الله های میلیونر" به درستی نوشته است که ایران باید کشوری ثروتمند باشد ومردمانش مرفه باشند و ده درصد نفت جهان و پانزده درصد گاز طبیعی جهان در ایران قرار دارد.
با این اوصاف ببینید این آخوندهای ضد بشر وضد ایرانی چه بلایی را بر سر مملکت ما آورده اند و مردم مظلوم ما را به فلاکت وبدبختی کشانده اند، صدمه ای که این آخوندهای ضد بشر وضد ایرانی در طول این 38 سال حاکمیت ننگین خود به ایران وایرانی زدند اعراب و مغولها به ما نزدند.مسبب تمام این بدبختی ها وبیکاری ها و فقر فحشا که گریبان خلق ما را گرفته است ، رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی است.
اما امروز همگان به خوبی دریافته اند که در ورای جنگ قدرت باندهای فاسد رژیم، رکود اقتصادی، تورم، بیکاری و فقر ارمغان این رژیم قرون وسطایی است که ثروت ملی ایران را صرف دستگاه سرکوب داخلی ودخالت در کشورهای مختلف(صدور تروریسم وارتجاع و بنیاد گرایی اسلامی وفرقه گرایی شیعی) هزینه های گزاف برای دستیابی به بمب اتم(رژیم به رغم توافق اتمی هنوز به دنبال دستیابی به بمب اتمی است) دزدی ها واختلاسهای نجومی و حیرت آورکه نمونه ای در جهان ندارد توسط سردمداران فاسد وتبهکار این رژیم و خانواده ها و وابستگانشان.
واقعیت این است که که تنها راه نجات خلق ایران ونجات اقتصاد ایران از نابودی کامل و پایان دادن به بیکاری و فقرو فحشا و تورم ورکود وهزار مصیبت دیگر، سرنگونی این رژیم است، این تنها راه پایان دادن به سیه روزی خلق ایران است.
سرنگونی رژیم ضد انسانی و ضد ایرانی جمهوری اسلامی قطعی است.