Skip to main content

ببینید جناب آقای رحمت عزیزی،

ببینید جناب آقای رحمت عزیزی،
بهمن موحدی(بامدادان)

ببینید جناب آقای رحمت عزیزی، بنده حقیر برگزاری رفراندوم حق تعیین سرنوشت وتصمیم به جدایی و یا عدم جدایی از ایران را فقط برای خلق کرد قبول دارم وبه رسمیت می شناسم به این دلیل که فارسها ، ترکها، عربها،ارمنی ها و .... کشورها ودولتهای مستقل خود را تشکیل داده اند و در این بین فقط خلق کرد است که کشور ودولت مستقل خود را تشکیل نداده است و این حق مسلم خلق کرد است که کشور مستقل کردستان را تشکیل بدهد.
درضمن در رفراندوم آینده حق تعیین سرنوشت خلق کرد ایران، به احتمال زیاد خلق کرد به ماندن در ایران وعدم جدایی رای می دهد واگر هم به احتمال ضعیف به جدایی از ایران رای دادند، خواست آنها محترم است واین جدایی صورت می پذیرد.
جناب آقای رحمت عزیزی شما نباید توقع داشته باشید که خلق ایران بگذارد که سرزمینشان تکه وپاره وتجزیه شود و مطمئن باشید با چنگ ودندان هم شده اجازه تکه وپاره شدن ایران را نمی دهند

استانهای آذربایجان و خوزستان و بلوچستان و مناطق ترکمن نشین بخشی لاینفک از ایران است .
جناب آقای رحمت عزیزی، من ترجیح می دهم مبارزه با رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی را در بین خلقم تبلیغ کنم وخود نیز حاضرم تا پای جان با این رژیم ضد انسانی وضد ایرانی مبارزه کنم. بنده نمی خواهم افکار قومیت گرایی و طایفه گرایی را تبلیغ کنم ، این افکار سمت وسوی مبارزاتی ندارد و آخوندها را هدف قرار نمی دهد.
جناب آقای رحمت عزیزی، شما کرد هستی وشرافت کردی در وجود شما است پس بهتر است در دام این راسیستهای تجزیه طلب پانترک گرفتار نشوی، این جماعت پانترک تجزیه طلب به زمین و زمان حمله می کنند به غیر از آخوندهای حاکم بر ایران!!!
پیشمرگه های دلاور وجان برکف حزب دمکرات کردستان ایران و حزب کومله، با مسلسل خود قلب سیاه و ناپاک مزدوران آخوندها را نشانه می گیرند وشلیک می کنند، شما نیز با قلم خود به رژیم جمهوری اسلامی حمله کن و جنایات و چپاولها و حق کشی ها را افشاء کن.