Skip to main content

زبان فارسی هرگز هزار سال زبان

زبان فارسی هرگز هزار سال زبان
Anonymous

زبان فارسی هرگز هزار سال زبان رسمی ایران نبوده است. پانفارسها چرا دروغ میگویند؟ زبان فارسی از هشتاد سال به اینور یعنی از زمان رضا میرینج و پسرش ممد رضا بزور اسلحه و کشتار، زندان و اعدامهای گسترده و سرکوبهای روزانه بر ملل ایران تحمیل شده است. زبان فارسی پیوند دهنده مردمان ایران نیست. مایه نفرت و تشتت است. قبل از دودمان منحوس پهلوی، در واقع در زمان سلاطین تورک تا سلسه پادشاهان قاجار همه زبانها در جغرافیای موسوم به ایران آزاد بودند. زبان فارسی یکی از زبانهائی بود که در کنار زبان تورکو، عربی،... و امثالهم در بخشی کوچکی از ایران بدان تکلم میشد.
چرا پانفارسیم از خودش تاریخ ساختگی درست میکتد؟ زبان فارسی نه تنها پیوند دهند ملل نیست بلکه مایه گسست و دشمنی بین مردمان ایران است. زبان فارسی زبان تحمیلی و سرکوبگر است، این زبان، به زبان قاتل معروف است. زبان ملل دیگر را نابود کرده

است. زبان فارسی در ماهیت خود، زبانی عقب مانده، فقیر و نا زاست. این زبان نه زبان علم است، نه زبان فلسفه است، نه
ز بان اختراعات است، نه زبان اکتشافات است و نه زبان تکنولژی مدرن. مردم دنیا به زبان انگلیسی با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند. نه با زبان قوم فارس. زبان فارسی ارتباط ملل غیر فارس را با جهان خارج بکلی قطع کرده است. این زبان جز به قهقرا کشیدن ملل غیر فارس، معنای دیگری ندارد. اکنون باسد پرسید؛ چرا عده ای پانفارس دشمن علم و تکنولژی، میخواهند با تحمیل یوغ زبان قوم فارس، مردم ایران را ازغافله تمدن باز دارند. زبان فارسی در هیچ کجای دنیا نه مطرح است و نه کار برد دارد. اصلا بدرد نمیخورد. حال باید از این جماعت بی منطق پرسید که چرا زبان عقب مانده خود را بزور سرنیزه و چوب و چماق بدیگران تحمیل میکنید؟ اکنون زمان آن فرا رسیده است، زبان عشیره قوم فارس بزودی از مناطق غیر فارس بر چیده شود، و مردمان ایران در کنار زبان مادری خود به زبان انگلیسی در مدارس تحصیل کنند. از همان کلاس اول دبستان لازم است این کار شروع شود. دانش آموز درعرض شش ماه شروع به تکلم بزبان انگلیسی میکند. در مدت زمان کوتاه بدان مسلط میشود. بعد از اتمام دبیرستان میتواند در بهترین دانشگاههای دنیا تحصیل کند. اکنون زمان آنست در اسرع وقت زبان فارسی از مناطق غیرفارس برچیده، به جای آن، زبان فلسقی، علمی و مدرن اروپائی "انگلیسی" جایگزین شود. تا سلطه و سیطره قرون وسطائی پانفارسیم و نژاد پرستان قوم فارس، در جغرافیای موسوم به ایران، برای همیشه بر چیده شود.