Skip to main content

در سال 2015 در شهر درسدن

در سال 2015 در شهر درسدن
Anonymous

در سال 2015 در شهر درسدن آلمان در بخش خاوری جائی که راستگرایان درصد بالائی دارند، جناب Akif Pirinçci نویسنده ترک و آلمانی نویس که خودش از مهاجران نسل دوم در آلمان است در یک سخنرانی برای راستگرایان گفت: جائی که مقامات دولتی از پس مشگل پناهجویان برنمآید و در برابر پرسشها تنها به بالا انداختن شانه ها پسنده میکند و نمیتواند از تعداد پناهجویان بکاهد پس تنها مراکز بازداشگاهای پیش از جنگ کمک خواهد کرد که آنها هم متأسفانه بسته شده اند. همه راستگرایان برایش با این سخن هورا کشیدند. جناب مین ائللی، از این حادثه تنها قصد آتمسفر سازی دارد و میخواهد طبق معمول قرآن را نوک نیزه کند و بگوید ای مردم نگاه کنید که باز یک ایرانی نژادپرست دم تله داد.
در دیالوگش بزبان آلمانی با یکی از افرادی که در طبقه بالا روی داده میگوید که او را در مدرسه سرزنش کردند و خودش نیز میگوید که تازه از مداو آمده.

یک بچه دبیرستانی ست که از بیماری افسرگی شدید و سرزنش شدید در دبیرستان عاصی شده. و به احتمال زیاد دانش آموزان دیگر و شاید ترکها نیز او را «موبینگ» کرده اند. و اگر در این دیالوگ گفته ترکهای لعنتی، آنرا نباید به حساب نژادپرستیش گذاشت. از کجا معلوم که آخر سر تغش قضیه بیرون بیاید که پدر و یا مادرش خودش ترک ایرانی اند؟