Skip to main content

سلام دوباره آ.ائلیار گرامی،

سلام دوباره آ.ائلیار گرامی،
بهنام چنگائی

سلام دوباره آ.ائلیار گرامی،

با همه ی اینها که گفتی و من هم شاهد چنین شیوه های خود و دیگران آزادی "تلگراف نویسی" بوده و هستم؛ با اینوجود خوشحال و دلگرم می باشم که چنین روندی عینیت یافته و اینجا اهرم های خود را دارد، و همیشه اینگونه ابزارها مفید و در دگرگونی عملکرده های کهنه؛ چشم به فردای سازنده تر و نرمش پذیرش تر و گسترده تر دارد. و تردید ندارم که تأثیر می گذارد و تأثیر نیز می پذیرد؛ و هدف همه ی ما هم همین راهکارهای بردبارانه و تشویق فضای گفتمان عمومی ـ اجتماعی و یا درستتر گفته باشم گفتن ها و شنیدن هاست.

اما، تا رسیدن به بررسی های بی طرفانه و کنارگذاردن پیشدواری ها برای پالایش خام دیدگاه هائی همه ی ما، که توسط همگان طرح و پیشنهاد می شوند، راه پُرفراز و فرود کمرشکنی قراردارد. این راه ناهموار و سپردن سختی های آن شامل همه و از آنجمله من کمونیست، تا دیگر طیف های فعال آزادیخواه، برابریجوی، ملیگرا و رنگین فرهنگ و مرام نیز می باشد.

به سهم خودم، شایسته می دانم برابر همه ی آنها که تلاش می کنند دیگاه های ما را بزحمت بخوانند و حتی نقد جانبدارانه کنند، بی کم و کاست ادای احترام بایسته کنم و قدردان شان باشم، و هرگز هم یادم نرود به کسی که نوشته ی مرا با صرف وقت و انرژی خوانده است، برچسب ... نزنم.

بنا بر این: باید یادگرفت خوب و ساده نوشتن را، البته اگر خوب و ساده نوشتن گره نارسائی مقاله ها باشد.
واراول پولداش